+Kuzey çok sarhoşsun, bugün yarışlara katılmayalım bence.
- Saçmalama Ayliz bu yarış benim için çok önemli yarışmadan sonra sana süprizim var çok beğeneceğin bir şey.
+Hiçbir şey senden önemli değil ki aşkım...
Neden sözümü dinlemiyor ki hem ne süprizi neyse yarıştan sonra öğrenecem nasıl olsa diyip düşünmeyi bırakıp motora binip ve ona sarıldım oda bunu bekliyormuşçasına gaza bastı.Biliyordu onu hiçbir zaman yalnız bırakmayacağımı.
+Kuzey bence yavaşlamalıyız.Dengeni sağlayamıyorsun.
-Hayır Ayliz.+Kuzey dikkat et!
Kuzey!Kuzey!3 ay geçmesine rağmen hala kabuslarım beni bırakmıyor. Artık onlarda hayatımın bir parçası.
Hala Kuzey'in kollarımda söylediği kelimeyi unutamıyordum.+O kırmızı elbise sana çok yakışacaktı seni seviyorum ay parıltısı.
Transa geçmiş gibiydim.
-Bende seni seviyorum Kutup yıldızı dedim.Beni bırakma yolumu kaybederim kutup yıldızı.
Sesim sonlara doğru mırıltı gibi çıkmıştı.
1 saniye,1saat,1ay,1yıl,1 ömür zaman bu değil mi ?
Zaman her anında bize süprizlerle geliyor.1saniyede bulduğumuz gerçek aşkımızıbir saniyede elimizden alıyor.Cömert olduğu kadar bi o kadar da acımasız. İnsan sırf kendini suçlamamak için başkalarını suçlamaya çalışır. Benim de bu hayatta ki katilim zaman.
Mutlu olduğumda hıphızlı geçip acılar içinde kıvranırken bana bakıp işte bu yüzden hızlı geçtim bu halini görmek için der gibi geçmiyor en kötü anımda.
Gecen zamanda cok düşündüm ve onun eskiden gittiği okuluna yazılmaya karar vermiştim. Ona biraz olsun yakın hissediyorum eski cevresindeyken sevgili aileme(!) bu kararımı soyledigimde önce şaşırdılar sonra kabul ettiler umursamadan Bugün okulumun ilk günü biraz heyecanlıydım. Okul formalarımi hizlica giyinip kahvalti etmeden sehpanin üstündeki zarfı alıp çıktım cok sevgili ailem her hafta bir calisanina para verir gibi parami koyarlardi. Sonunda evden çıktım.Bir taksiye binip cantamda cikartigim okulun yazılı olduğu adrese bakip takciye soyledim. Girdigimiz sokaklar beni cok ürkütuyordu daha once burdan kayit olduğum zaman gecmistim. Taksici geldigimizi haber verdiginde hızla parayi verip taksiden indim.Okuluma girmeden tek düşündüğüm kaybettigim yönümu burada bulacagim. Eski okuluma gore baya eski bir okuldu etrafima baktigimda herkes bana bakıyordu.Kimseye aldırış etmeden yürüyüp okulun icine girdim müdür odasini bulmak zor olmamışti. Çünkü zaten ilk kattaydik. Müdür kısa süren konuşmadan sonra müdürle odasından çıktık ve sinifima dogru yurumeye başladık. Sinifa girdik ve müdür konusmaya başladı.Arkadaslar bu yeni arkadaşınız Ayliz Basaran Ozel Basaran kolejinden okulumuza geldi. Kolejden geldigimi duyduklarinda islik calip oolamaya basladilar. Müdür iyi dersler dileyip çıktı. Öğretmen Ayliz dediginde ona baktim bos yere geçebilirsin dedi. Sınıfa baktigimda bir sıra ve bir cocugun yani bostu. Bana o kadar sinirli bakıyordu ki onun onundeki sıraya oturdugumda duydugum sesle yerimden zipladim.
Kalk hemen oradan ...
Arkadaslar yorumlarinizi bekliyorum