Ben bir sey yapmadım özür dilerim ben bir sey yapmadım diye sınıfta bagırıyordum ellerim titriyor ne yapacagımı bilmiyordum.
Yine birinin bana bagırmasıyla kendimi kaza anında söylediklerim aklıma geliyordu. Ne zaman biri bana bagırsa böyle tepkiler veriyordum. Herkes sasırmıs gibi bana bakıyordu. Bir tek o hariç her seye ragmen tepkisiz kalıyordu. Kendimi toplayıp hemen sınıftan cıktım.
Motorumu getirmediğime bir daha lanetler ederek yolda kosmaya basladım Kendimi sahil kenarında buldum inatla akmamaları için ugrastım gözyaslarım benden izinsiz akmaya basladılar.
Ayaga kalkıp bütün öfkemi kusmak istermişcesine bagırdım.
Kutup yıldızı neredesin seni çok özledim. Sana ihtiyacım var sana cok ihtiyacım var sonlara dogru kendi sesimi bile duyamaz oldum.
Etrafıma baktıgımda hava kararmaya yakindı. Güneş bir alev topu gibi gökyüzünden yavas yavas silinmeye baslıyordu.
Cantamı alıp yeni evime dogru yürümeye basladım. Kapıyı actıgımda bu sessizlik beni ürküttü. Ne de olsa ilk defa evde yalnız kalıyordum. odama girdigimde odamdaki yıldızları görünce gülümsedim Kuzey i yanımda hatırlamak için duvarlara yıldız dösemesi yaptırmıstım. Bunun için kendimi tekrar tebrik ettim.
Sen benden hiç gitmedin kutup yıldızı her gece gökyüzünde seni arıyorum küçük yıldızlara bakınca seni görüyorum seni duyuyorum kutup yıldızı.
Saate baktığımda motor yarıslarının baslama saatleri geldigini farkettim. Kuzeyin bana hediye ettiği siyah deri pantolonumu uzerine de siyah bir kazak ve deri ceket giyince tamam oldugunu anladım. Sacımı topuz yapıp
kar maskesini takınca bır kızdan baska her seye benzetilebilirim. Işıkları kapatıp evden cıktım Hemen otoparkataki motorumu alıp motor yarıslarını yapıldıgı yere surmeye basladım motor benim hayatım olmustu.Kuzeyden bana kalan tek sey .Gökyüzüne bakıp ematine sahip cıkacam kutup yıldızı dedim ve gülümseyerek gaza daha fazla yüklendim. sonunda yetişmisitim Kuzeyin ölümünden sonra buraya hiç gelmemistim . Degisen bir sey yoktu . Etraftaki bozuk arabalar, camurlu yollar , gulüşen insanlar , havlayan aç köpekler hiç bir sey degişmemisti. Burda degisen tek sey benim burada fazlalık o kadar sey varken Kuzeyin olmaması adaletsizlik degil mi ? Düşüncelerimden sıyrılıp etrafıma baktım . okulda bana bagıran cocukta burdaymıs yanına gidip motoruma baktı ve gülümsedi Sonra bu gülümse aniden yuzunden silindi.
Herkes kask takmıstı ben ve o hariç.. kask beni boguyordu kaza beni cok degistirdi bunun farkına varıyorum. Karsımda duran seksi görünmeye calısan kız düdügü caldıktan sonra etraf tozdan gecilmiyordu. herkes cıkmıstı ben ve o hala bekliyorduk. Sonra aynı anda gaza bastık gercekten bu cocuk beni mi takip ediyordu.
+Kuzey ya ben cok korkuyorum.
-neden korkuyorsun ki yanında ben varım sıkıca sarıl bana ve bana güven . ona sıkıca sarılmıstım
+Kuzey düdük caldı neden baslamıyoruz-ay parıltım .. bizim kendimize güvenimiz sonsuz onlar baslasın biz cıkarız ..
Aklıma yine kuzeyle olan bir anımız gelince gülümsedim. Biliyordum işte buraya gelirsem ona daha yakın olacagımı..
Ne ara motoru calıstırıp sürdümü hatırlamıyorum önümde tek bir motor vardı hadi ama yine mi o
Gaza daha da bastım tam onu gecerken motorunu benimkine yaklastırdı ve dengemi saglayamadan motorla birlikta düştüm bana yine bir sey olmamıştı ufak bir kaç cizik cocuk motorundan inip yanıma geldi ve bagırmaya basladı
Kimsin sen maskeni cıkar
Bana bagırmasıyla kulaklarımı elimle kapattim ben cevap vermeyince daha da sinirlenmişti. Ceketimden tutup ayaga kaldırdı ayagımı acımasına ragmen bir sey konusmadım. Güldü ve konusmaya basladı önce seni bir güzel dövecem sonra da maskenin altında ki o dagılmıs yuzünü zevkle izliycem dedi. Yumruk atınca sendelendim ama sesimi cıkarmadım Yumrukları ardı ardına gelince bayılmamak için direniyordum. Tam elini maskeme koyunca elimi elinin üstüne koydum tek hamleyle elimi savurdu. kosarak biri yanımıza geldi .
Cok hızlı nefes alıyordu bir yandan da konusmaya calısıyordu Yagız polisler nefes alıp geldi diyerek cümlesini bitirdi adının Yagız oldugunu ögrendiğim cocuk elini maskemden cekip tekrar görüsecez diyerek cekip gitti.
Bir an önce burdan cıkmam gerekiyordu yoksa polislere yakalanacaktım. Etrafıma baktıgımda kimse yoktu maskemi cıkardıgımda dudagımdan akan kanı elimin tersiyle sildim zar zor yuruyordum basım dönüyordu tam düşmek üzereyken biri kolumdan tuttu.
Sen kız mıydın dedi sasırarak zorla da olsa konusmaya calısarak bu simdi önemli mi polisler geliyor dedim yerdeki motorumu kaldırıp önce beni bindirip sonra da beni bindirerek motoru sürmeye basladı. Yardıma ihtiyacım olmasa asla motoruma bindirmezdim de neyse
Evin nerde dedi ne dedigini rüzgarin sesine ragmen anlamıstım hemen evimin adresini verdim motor durdugunda geldiğimizi anladım yardım edeyim eve tek basına giremezsin dedi tamam deyip evin içine gecti. Eve ilk girdigmde aynaya bakarak o kadar kötü durumda olmadıgımı anladım . Adını bilmedigim cocuk elini uzatıp ben Utku dedi bende elimi uzatarak Ayliz dedim bu arada tesekkür etmeyi ihmal etmedim.
Utku kendi eviymiş gibi koltuga yaıyalarak konusmaya basladı su an yeni beslenmiş bir vampire benziyorsun cok korkuncsun diyerek gülmeye basladı bende gülümsedim . yukarı cıkıp bir ayna ve ilk yardım cantasını alıp asagı indim Utku yaralarımı temizledikten sonra bir süre neden yarislara katildigimi sorunca eski sevgilim icin deyip konuyu kapattim ona her seyi anlatacak degildim sonra evine gtimişti. Bana bu kadar yakın davranması garıbime gitse de takmayıp yataga yattım uykuya kendimi teslim ettim yarın benim icin zor olacak..