Wattpad'taki kötü çocuk hikayelerine bakayım dedim, Bakmaz olaymışım.
Okuduğum Hikayelerde Hep Aynı Konu İşleniyordu.
♦Çocuk "Ben Buraların kralıyım zuhahuha" modunda gezip müdüre atarlanıyordu.
×Bu haraketi gerçek hayatta yapamassın, Bir Hikaye yazacaksınız lütfen içinde azıcık mantık olsun. Ya aralarında güzel yazanlarda vardır, Ama sen gidip o müdüre atar yaparsan o müdür sana dal yarra--.. Neyse next.
♠Çocuk esas kızdan nefret edip sonra aşık oluyordu.
×Nedesem bilemedim.. Yorumsuz..
♣Ve geldik en saçmasına:Çocuk herzaman çakı taşıyor.
×Okulda elimizde telefon gördüklerinde ağzımıza sıçıyorlar, Gri güneş altında parlar. "KIŞIN GÜNEŞ Mİ OLUR ANDAVAL" demeden önce bir düşünün, Siz okula girer girmez kar mı yağmıştı?
Ve Daddy FanFictionları.
♥Harry Bir Kız Evlat Edinir, Sonra Onu Siker Ve 3 Çocukları olur. Hepi End.
×"Kız" ve "Kadın" aynı anlam taşımıyor, Kız daha çocuk ve bluğ çağındaki kişilere denir. Kadın ise olgunlanmıs, Evlenmiş veya nişanlanmış veya Bir işte çalışan kişilere denir. Çocukken yumurta tutmaz.
§Harry Hep Zengindir.
×Fakir kişiler evlat edinemezler mi?
₱FanFiction Yazayım Derken Yerel Porno Yazılması..
×Sayın Harry Styles FanFiction yazarları, Sayenizde çeşitli oynaşma şekilleri öğrendim.
Yeni Yazdığım Kitap "Kukla"'ya bakarsanız sevinirim.
Bay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Eleştiri Defteri
DiversosHer Alanda,Her yerde ve hetzaman eleştiri hayatımızdadır. Buna Watty'de Dahil. ♪ Wattpad Eleştiri Defterine Hoşgeldiniz ♪