Posledný krát si potiahnem zo zázraku, plného látky ktorá ma pomaly ale určite zabíja. Milujem pocit dymu, dráždiaceho moje hrdlo. Dodáva mi to pocit voľnosti a istého rebelstva. Špak zahodím pred seba a opatrne ho zahasím podrážkou mojich topánok. Kým stihnem zdvyhnúť hlavu, stojí predo mnou vysoký brčkavý chlapík s menom Stan. Nepamätám si začiatky našeho kamarátstva. Tipujem len, že sme sa museli narodiť spolu, držiaci sa za ruky, pretože si rozumieme viac ako bratia. Sme ako dvojičky, ktoré sa od seba nedokážu oddeliť, pretože by jeden bez druhého uhynuli. No, mám pravdu. Keby nemám jeho, zadusil by som sa z výparov mojich ponožiek alebo sa utopil nahúlený vo vani pretože smrť utopením mi príde taká krásna. Čo Vám poviem. Boli sme bez seba nuly.
"Maxim, zohnal som.."odmlčal sa.
"Čo si zohnal?" Pozrel som sa na neho a pomaly som si odhrýzal s raňajok ktoré som si stihol za tú krátku chvíľu vybrať z tašky.
"Trávu." Povedal potichu ako keby ho za to mali obesiť. Nehovorím že to je legálne, ale v okolí tejto školy húli každý kto prejde okolo, a ten ktorý túto činnosť nevykonáva, aj tak nemá gule to niekomu povedať.
"Kámo si posratý povedať slovo tráva?" Vysmial som sa mu do xichtu. Povedal som to však až príliš nahlas, pretože sa niekoľko okolo idúcich obzrelo, a dokonca aj niekoľký zastali aby si ma obzreli.
"Sklapni draku! Ešte ťa tu môže počuť Arya." Umlčal ma. Teda aspoň si to myslel. Namiesto toho som sa začal smiať ešte viac a on ma len upozorňoval hlasným 'pšt draku'.
"T-to nemys-slýš vážne. Ty nechceš povedať slovo tráva kvôli ženskej?" Obrátil som sa na neho z vyčítavým pohľadom. Stále som dúfal že to všetko je len lacný vtip a za chvíľu z vrecka vytiahne tri páry ponožiek a povie mi 'Á draku robil som si prdel, tu máš pakel pomožiek a padaj.' A ja by som mu na to odpovedal 'Jéj bratu dík. Dobby je konečne voľný.'
"No. S Aryou už mám dlhodobý vzťah." Pochválil sa mi. "Prekáža jej keď húlim. Vraj potom sa nesprávam ako inteligentný človek ale ako zviera."
"Bratu, ver mi. To ženy v posteli sú zvieratá." Zasmial som sa. Pokrútil som jemne hlavou, aby som zahnal myšlienku na minulý piatok. Alebo že by na ten pred tím? Alebo to bola streda?
"Jediné čo chcem je aby tento víkend prebehol vporiadku a Arya o ňom nedostala žiadne informácie. Rozumieš?" Zdvyhol na mňa prst. Pripadal som si ako by mi bolo znovu 5 a môj otec mi práve vysvetľoval že starať sa do dospeláckych záležitostí je neslušné. Chcel som tak strašne neposlúchnuť, no pritom nesklamať.
"Mlčím ako hrob." Imaginárne som si zazipsoval ústa, a pomaly začal kráčať do areálu školy.
"Díky draku!" Stihol ešte zakričať kým som vstúpil do budovy a zabuchol za sebou dvere.
***
Vstúpil som do učebne číslo 34, v ktorej som mal práve biológiu. Zvieralo mi hrdlo, pretože profesor Trend zacítil hocijaký smrad a najmä ten cigaretový. Väčšinou som sa snažil pred hodinou nefajčiť alebo si zapáliť len jednu či dve, no dnes keď mi ten idiot vyfúkol Betty, najväčšiu kurvu s najlepším zadkom na svete, naštval som sa a stiahol celý balík. Ako náhle som vkročil dnu a uvidel krčiaci sa nos profesora, vedel som že niečo nie je v poriadku. Potichu som prešiel okolo neho, bez akého kolvek nádychu či výdychu.
"Maxim, nerozmýšľal si že ťa fajčenie zabíja?" Obrátil som sa k nemu. Bolo mi jasné že toto mi tak ľahko neprejde.
"A nikdy vás nenapadlo že možno práve to chcem?" Odpovedal som mu otázkou s sadol som si na svoje miesto.Presne 600 slov ❤️ som zo seba nadšená❤️❤️
Dúfam že sa Vám prvý diel bude páčiť ❤️ poteší komentár ❤️
Your unicorn 🦄🦄
YOU ARE READING
Last Night
RomanceMaxim je obyčajný namyslený chlapec. Okrem toho že fajčí trávu,cigarety a pije alkohol, je známy aj tím, že každú noc má inú ženskú spoločnosť. No čo sa stane keď dievča ktoré dokázalo očariť jeho city ako ešte nikto, jeho známu 'tradíciu' celú rozv...