Sunt a ta...(+18)

40 0 0
                                    

Stau aici de ceva timp si sunt obligata sa al sarut sa al strang an brate si cel mai greu sa nui dau an cap cu ceva. Nu stiu adica chiar e frumos si dragut si atent si cred ca mam andragostit dar nu sunt sigura.  Pe cine pacalesc sunt 100% andragostita de el dar tot dpunne ca ma va face a lui si sa fiu simcera si eu vreau asta. Usa sa deschis iar pe ia antre Alec.
-esti bine? De la o vreme nu mai esti lafel
-.............
-hai nu poti sa stai si sa nu ami spui nimic
- vrei sa sti ce am patit !!?? Pai uite ca mam andragostit ca o fraiera de tine si e numai vina mea !!!!!!!
-........Yevona si eu te iubesc. Apoi ma saruta si pentru prima oara ai raspund iar dupa acesta ami pune mana pe fata si ami spune

-nu te mai judeca nu e vina ta ca teai andragostit de mine papusa

-nu antimde coarda
-adica te anteleg utate si tu cum arat si eu mas andragosti pe lo
-.......
- potnsa te antreb ceva?
-de ce nu vrei sa te culci cu mine ?
-...nu poy sati spun
-ba da spunemi poyi sa ai ancredere an mine
- mie f-fri-frica
-de ce iubita cas experimentat sa sti
-nu de asta
-atunci de ce ?
-nu stiu doar mie frica
-nai de ce. Apoi ma saruta iar eu ma las pe spate. Ma saruta salbatic dupa care conoara la zona gatului dupa care maieul mei e jos lafel si tricoul lui. Ami da jos si pantaloni iar eu raman doar an lenjeie antima pardon un sfert de lenjerie inntima deoarece sutienul,meu fu aruncat pe jos. Ami da jos si boxeri apoi si pantaloni lui. Ma saruta pe sanul drept an timp ce al maseaza pe celalalt,coboara mai anjos pe abdomen facand ca gemete de placere sa ami iasa din gura. Asi da jos si boxeri WAW ce mare e! Apoi urca anapoi si ma saruta dupa care ma priveste an ochi.
-eti sigura ca vrei sa faci asta ?
-sunt a ta....Dupa care am simtit o durere imensa an zona pantecului care ami facuse o lacrima sa mi se preliga pe obraz. Mam uitat la Alec iar el avea un ranjet de nedescris pe fata.

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum