Visul

50 1 1
                                    

Ma trezesc si observ ca Alec ma strange an brate. Anverc sa ma ridic dar el ma strange si mai tare. Ma uit putin la el si observ ca nu are tricou si nicie eu. Dau putin patura la oparete si vad ca pe cearceaful alb este o pata rosie de sange.

OMG doar nu am.... Apoi ami vin an minte toate amintirile de aseara. Ma pun anapoi la pieptul lui si adrm imediat.

Alec pov

Nu pot sa cred ca am facuto a mea antru totul. Aseara a fost o noapte de nedescris si vreau sa se repete. Deschid ochi si o vad pe Yvy la pieptul meu stranganduma an brate. Este o fata speciala si o iubes si acum stiu ca si ia ma iubeste altfel nu ami spunea asta si nu ma lasa sa o fac amea.

Autor pov.

Voiam sa va spun ca noaptea celor doi a fost mai lunga si mai detaliata dar poate se uita si copii asa ca lam mai editat.

Yevona pov

Ma trezesc si observ ca sunt singura an pat. Ma andrept catre fulap apoi ami caut cva cu cte sa ma ambrac. Ami aleg o pereche de pantaloni scurti cu talie analta,o camasa pe care am legat sus de tot casa ami evifentieze sutienul galben cu inimioare roz si an picioare o pereche de tenesi. Cand ma mai uitam duma accesori cineva ma prinse de talie si ma trase an bratele lui.

-Uitio si primtesa mea. Ai dormit nine
-Sa fiu simcerra nu prea am dormit. Ai sun eu antodrcanduma spre el. OMG era dor antro pereche de pantaloni si fara tricou arata excelent cu patratelele alea.
-Ce spui pisi nu mai vrei sa vi la o tura ? Spuse acest punand mana pe dulap
-Nup. Acum trebuie sa ma duc sa fac un dus asa ca scuze
-Auzi pisi nu vreisa facen dus ampreuna ?
-Nu!! An veci nu
-Da paiaseara cand noi am avut oanumita scena erotica nu ai spus NU!
-Aseaeara e aseara cum e acum
Apoi am plecat repede an baie anchizand usa cu cheia. Mam dezbracatt si am i trat an dus. An timp ce picaturile de apa ami mangaiau pielea am simtit cum doua brate mau anconjurat
-Alec cum ai antrat ?
-se numeste cheie de rezerva. Apoi ma antorc spre el iar el ma saruta. Amparteam sarutusi fierbinti an timp ce picaturile fierbinti de apa me mangaiau dar dintrodata am simtit cum mi se antuneca privirea. Mam trezit antrun loc necunoscut iar totul era negegru si anvaluit an ceata apoi am vazut o silueta neagra venind spre mine. Eta un baiat ce arata cam de 19 ani cu parul blond si ochi negri.
-Cine esti ? Al antrb eu an timp ce el bine spre mine ptizanduma de mana.
- eu sunt cel cu cre ati vei trai viata. Apoi disparuse si eu ancepusem sa ma trezesc.

Eram pe pat cu Alec langa mine. Paryea nasoala ce el era amnracat si eu nu

-ai patit ceva ? Ma antrana el angrijorat.
-nu nu am patit nimic. Ai spunapoi merg sa ma ambrac
Am iesi t din baie iar Alec ne facea bagajele amandurora.

-unde plecam?

-am anchiriat olimuzina sa ne duva la casa de vacanta
- limuzina ? Eu prefer autobuzu. Ai spun eu iar el se uita la mine.
- binee anchiriem un autobuz.

..........................

Am ajuns an fataporti si asteptan aautobuxul ampreuna cu Alec,Tasha ,Derek ,Kayl si donatoarea lui Kayl Ariana. Autobuzul ajumse iar din el cobor soferul.

- ayentie eleste Costel soferul si o sa ne duca la vasa de vacanta.
-macar are carnet. ? Al antreb eu pe Aalec
-Da si la loat de pe Niforspeeead (svuze nustiu cum se scrie. )
Am urcat an autobus si eu stateam an picioare ia Alec jos am spatele meu. Costela facut o curba iar euam cazut anbrateke lui Alec

- Costele fitar nefoespeead-ul dracu'!!!! Vrei sa ne omori?
Atunci toti au anceput sa rada de tampenia pe care am scoso pe gura

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 22, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum