NAPTIĞINI SANIYOSUN

121 1 0
                                    

H- ali ne yaptın sen oğlum..

A- bana oğulum deme lan.

S- ali baban o senin

A-yemişim babasını. Evet ben yaptım. Sıra bende mi. Yeter herkese zarar veriyorsun.

H- ne saçmalıyorsun. O kızın burda ne işi var.

A- o masum. Yaptıklarını biliyorum. Eğer bir daha karşımıza çıkarsan kötü olur.

Selin:
Çoktan basıp gittim. Ali bana verdiği sözü tutmadı. Şu anda umrımda olan tek ley bu. Arkamdan Ali bana sesleniyor. Bu kadar kolay affetmiycem. Başına bir şey gelebilirdi.

A- dur artık selin

S- ne. Savunmamı yapıcan. Sen bana verdiğin sözü tutmadın.

A- bende böyle biriyim. Napalım selin. Beni böyle sevdin.

S- o zaman seni hiç tanımamışım...

A- ayrılmak mı istiyosun? Peki senin isrediğin olsun. Ayrıl. Bu aşkı bozan ben değilim. Sensin.

Koşarak uzaklaştım. Benden bu kadar çabuk mu vazgeçtin Ali.

2'5 ay sonra
Selin:
Okullar açıldı. Aliyle hala küssüz. İki buçuk ay oldu. Beni sildi galiba. Teneffüste soyunma odasına daldıdığımda ağzım açık kaldı. Ali ve bir kız öpüşüyordu. İstemdışı ağlamaya başladım. Alide beni gördüğünde en az benim kadar şaşırdı. Ben koşmaya başşayınca Ali de kızı itip ğeşimden gelmeye çalışıyodu.

A- ne.sanıyodun selin bi ömür seni bekleyeceğimimmi

S- ben sana aşıktım. Bi ömür boyu beklerdim. Yazıklar olsun. Bir çırpıda sildin beni.

A- selin ya hep ya hiç.

S- beni böyle köşeye sıkıştırmaktan zevk mi alıyorsun. O zaman bende kendime hakim olucam. HİÇ...

A- peki. :-\

Az önce resmi olarak ayrıldık. Dayanamkyorum onu başka kızlarla görmeye. O zaman alışsam iyi olur. Çocuk yakıyor. On dakka sürmez kız bulması.

Ali:
Selin bana hiç dedi. Bende öyle köşeye niye sıkıştırdım ki. Aman o da baydı artık. Dinlemiyom lan kimseyi. Ama selini çok seviyorum. Biraz kıskansa zararı olmaz dimi. Ne diyon sen birader. Kız seni başka bir kızla öpüşüdken gördü. Ay benim masum selinim kim bilir neler düşünmüştür. Azcık kıskandırıcam.

Ertesi gün, selin:

Yuh, ohaaa bi gün oldu la daha. Beyefendi sevgili yapmış kendine. Ama sen dur madem sen beni unutmaya çalışıyorsun. Oyun tek taraflı oynanmaz Ali bey. Yanlız başına oturan Berkeyi gördüm. Bundan iyi koz yok. Tipide yerinde. Gidip yanına oturdum.

S- nasılsın berkecim.

B- sevgilin nerde.

S- biz ayrıldık hala teklifin geçerli mi.

B- hez zamman.

S- o zaman öp beni ama yanaktan.

Alinin baktığını gördüm.

S- hadisene ya

B- tamam tamam...

Ali:
Selin o berke denen gerizekalıyla uğraşıyor. İnsanlık ölmed ya gidip kurtarıyım kızı. Tam ağır ağır yanlarına gidiyordum ki. Selin yanağı ı uzattı. Noluyo lannnn. Berke öküzü selini öptü. Ama beklenin aksine dudaktan.

A- lannnn, selin

Selin zaten kendini geri çekmişti. Berkeye bi uçtum. Valla istikamet çorum.

A- selinn ne yaptığını sanıyorsun. Beni böylemi kıskandırıcaksın. Eğer böyleyse bunu yapıyorsun.

S- merak etme sende yapıyorsun.

A- ben anlamıyorum. Selin biz niye birlikte değiliz.

S- _________

A- sözümü tutmadım. Bu yüzden ÖZÜR DİLERİM. Barıştık mı.

S- küsmedim ki ben sana. Soyunma odasınd...

A- seni unutmaya çalışyordum. Asla daha fazlası olmadı.

S- seni seviyorum.

A- bende. Sana bir sürprizim var. Akşama.

S-tamam ders başlıyo.

Akşam Seline çok güzel bir sürpriz yapıcam.
Sonunda ders bitti. Selini eve bıraktım. Hazırlanıcak tab2. Bende hemen işe koyuldum.

Selin:
Ali napcak acaba merak ediyorum. Akşam hazırlanır hazırlanmaz arabanun korna sesiyle aşağı indim.
S- nereye gidiyoruz

A- gidince görürsün.

ALSEL MAVİNİN TONLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin