3.Část

586 41 8
                                    

Oblékla jsem se(média).Vlasy si nechala rozpuštěné jen si je nažehlila. Jemně jsem se namalovala. Make-Up tvořily jemně hnědé stíny, roztomilé linky, řasenka a jemně růžová rtěnka. Byla jsem připravená tak jsem zaklepala na sestřiny dveře.

,,Pojď už!" křikla jsem když mě nechtěla pustit dovnitř.

,,Panebože, nemůžes chvíli vydržet?" řekla zvýššenym hlasem.

,,Ne!" řekla jsem a ona otevřela dveře.

Byla úplně přemalovaná a měla na a sobě šaty, v kterých asi umrzne.

,,Jdeme" řekla a nadskočila si.

Vyšli jsme a dorazili na koncert. Měli jsme ty VIP lístky, tak jsme vešli do backsage. Stál tam pán Slepčík a nějaké kosmetičky ho líčili:D. Ségra samozřejmě úplně vyšilovala a tvářila se jak krypl při operací mozku.

,,Půjdeš prosím se mnou?" zeptala se mě ségra.

Dělá si srandu že..

,,Hele, můžeš být ráda že tu vůbec jsem jo?!" řekla jsem.

Hned jak jsem to řekla, koukl se na nás. Nebo spíše na mě. Najednou mířil k nám. Byl kousek ode mě ale já šla pryč. Chytl mě za ruku.

,,Počkej! "

,,To mě jako fakt tak nesnášíš i v realitě?" dodal.

,,Jo..A pusť mě!" řekla jsem.

On mě ale nepustil.

,,Mohl by ses se mnou vyfotit?" ptala se ,,nadržená" ségra.

,,Jo, ale, řekni svý ségře ať mě nenenávidídí" řekl a trapně se na mě kouknul.

,,To se ti ale nepovede" řekla jsem a odešla, protože mě pustil.

Oni dva si tam spolu povídali než začal koncert. Několik lidí si zašli pro fotku. Miluju moje fanoušky. Mezi mé fanoušky patří i hodně kluků, a jeden z nich se jmenoval Dan. Dana znám, protože je že Superstar. Teda, byl že Superstar. Hodně dobře se s ním povídá. Koncert začal, a pán Bieber začal zpívat. Zpíval písničku Say something, počkat, moje ségra? On zpívá duet s mojí ségrou? Né že by mi to vadilo, ale vlastně vádí. Slepčík tam začal tančit a pak osahávat svoje fanynky vedle mě. Moc dobře mě viděl, takže přišel i za mnou. Vzal mojí ruku a políbil jí. Potom mi něco dal do ruky. Holky mě v tu chvíli asi nenáviděli. Počkala jsem až písnička skončí a šla znovu do zákulisí. Tam jsem se podívala na papírek: "přijď prosím do zákulisí, moje číslo *** *** ***." 



~Slavný Dalibor~Kde žijí příběhy. Začni objevovat