III.

862 76 4
                                    

,,Jmenuji se tak, protože jsem se narodila 25.12." odpovím a Ben souhlasně zakývá hlavou.

,,Tak to musí být docela blbý dostat dárky k narozeninám na Vánoce." řekne Oliver a opře se o náš tourbus.

,,Ani ne, aspoň toho dostanu víc." povím a pokrčím přitom rameny.

,,No prostě tahle malá svině." dodá místo mě Ben a já ho probodnu vražedným pohledem.

,,Se narodila na Štědrý den a tím nám, tak zkazila celou pařbu a mně moje krásný Vánoce!" řekne a založí si ruce na prsou.

,,Nebuď uraženej jenom kvůli tomu, že si mě všichni zamilovali na rozdíl od tebe nemusíš být hnusnej." odpovím a vypláznu na něho jazyk.

,,No právě, a jelikož nám zkazila Štědrý den, tak jsme jí pojmenovali Elfie, aby každej věděl jak moc jí nemáme rádi." poví Ben.

,,To vůbec není pravda!" vykřiknu a dupnu nohou.

,,Jmenuju se Elfie, protože jsem elf a pracuju pro Santu! A jestli mě budeš srát nedostaneš nic pod stromeček!" řeknu a ruku si dám v bok.

,,Takže si Santova děvka?" zeptá se Oliver.

,,Ne Santova pomocnice." odpovím a protočím očima.

,,To je to samý trubko." řekne Ben.

,,Vy jste fakt psycho, lidi." promluví Oliver.

,,Takže teď odcházím za chvíli mám vystoupení a až se vrátím zase rád s vámi pokecám cukrouši." dodá Oliver a poté odejde pryč. Pomalu dojdu k Benovi a nahnu se k němu.

,,Je divnej a zřejmě zatajuje svojí orientaci. Pojď zdrhneme dokud to jde." zašeptám mu do ucha a on souhlasně zakývá hlavou.

,,Ještě nás tady všechny ojede do prdele." odpoví Ben a chytne mě za ruku a tahá mě neznámo kam.

-

,,Co to tady vy kreténi děláte!" zakřičí někdo za námi a mně tak podklouzne noha na kovovým plotě a spadnu na tvrdou zem. Pomalu se zvednu do stoje a čelím naštvanému pohledu jednoho z děvkařů, kterým jsem i já podlehla.

,,Snažíme se utéct." odpovím a dívám se na Bena, který je kousek od toho, aby seskočil na druhou stranu.

,,A to jako proč? Jste zdrogovaný, dementi?" vykřikne a založí si ruce na prsou.

,,Protože tady nebudeme s někým, kdo nám bude pak strkat svýho ptáka do prdele." zakřičí Ben a začne se houpat na plotě jako orangutan.

,,Okamžitě slez z toho plotu Bruce! Za pár minut máme být na pódium." zvýší znovu hlas a já protočím očima.

,,Neřvi blbečku, my tě slyšíme stojíme hned vedle tebe." povím a jednu ruku si dám v bok.

,,Ty mě už taky neser Elfe." zavrčí a já se uchechtnu.

,,Tady to vypadá, že už hošánek dlouho nedostal." odpovím a poté se vedle mě ocitne Ben a svůj loket položí na moje rameno a souhlasně zakývá hlavou.

,,Asi problémy s děvkami." zašeptá potichu Ben.

,,Zřejmě zjistili, že má AIDS." odpovím.

,,Já vás slyším hovada." promluví a já na něho odhalím svoje bílé zuby.

,,O to šlo Roberte." řeknu a on mě probodne vražedným pohledem.

,,Nebudu se tady s vámi dohadovat, utéct můžete až dokončíme koncert." poví a odejde pryč.

,,Nebuď napruzenej moje sestra ti klidně dá!" zakřičí Ben a on se na něho hned s úsměvem otočí.

,,Dám ti maximálně přes držku ty tlustý prase!" zvýším hlas, tak aby mě slyšel a jeho úsměv okamžitě zmizí z tváře a rozejde se pomalu ke mně.

,,Hups, Bene asi budu potřebovat pomoct." zašeptám a Ben ode mě pár kroků odstoupí.

,,Tak já si jdu naladit kytaru, zatím a dobře se bavte!" řekne Ben a odběhne pryč.

,,Tohle ti nedaruju!" zakřičím za ním, ale poté svůj pohled přesměruju na naštvaného Roberta.

,,Já jsem to tak nemyslela Snoopy, snad chápeš srandu ne? Nejsi tlustej jen trochu při těle a vůbec nevypadáš jak něčí děda." povím a zaculím se na něho.

,,Nejradši bych ti fakt něco udělal." zavrčí a přitiskne mě na kovový plot za mnou.

,,Ale no tak, vždyť jsem toho zas tolik neřekla." odpovím a pokrčím rameny.

,,Za chvíli mám být na pódium, takže si tohle ještě s tebou vyřídím." poví a ustoupí pár kroků ode mě a rozejde se pryč.

,,Jasný kocoure! Jsi prostě krásnej až to přetéká!" zakřičím na něho a on na oplátku zvedne svůj prostředníček.

,,Schválně jestli takový řeči budeš mít i dneska v noci!" odpoví a ušklíbne se na mě.

,,Kurva, to abych si konečně pořídila ten mikroskop." zamumlám a kousek ode mě se ozve smích.

Never Say Never [ Oliver Sykes & Asking Alexandria ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat