part 3

27 3 0
                                    

Hangout

Dalam conversation group bts+jisooyeon

A/N: rap mon ,jin ,suga duduk rumah sekali and jisooyeon ngan bts yg lain duduk ngan parents

8pagi

Rap mon: wei korang nk keluar pukul brp?
Suga: pukul 12 laa. Dongsaeng kita ni bangun lewat.
Jin: haah. Lagipun drama fav aku ngan suga habis pukul 11.30
Jiyoung: emm aku,sooah ngan soyeon oke je pukul brp pon. Dorang pm aku tadi.
Jungkook: hyung, kiteorg oke jaa
Suga: okay deal pukul 12 . Kumpul depan pintu seoul shopping mall.

Shopping mall

Aigooo. Asal minah bertiga ni x sampai sampai lagi ha? Bebel jimin

Alaa. Kau ni. Biasalah perempuan lambat la sikit . Kata rap mon

3 minutes ago. Hahaha.

Hehe. Mian lambat. Sengih ji young.

Dh arr sengih. Nyampah aku nengok. Kiteorang ni tunggu 15 minit twa dak?

Sori lha. Sooyeon buat aegyo.

dah dah. Jom masok. Jawab suga.

Korang. Nk beli ape.

Aku bertiga nk g beli baju . Hehehe. Jawab sooyeon.

Klo cmtu korang pegi la dlu. Kiteorang nk pegi beli baju gk. Kata jungkook.

Okeyyy. Kata sooah

Skip

Okay dh siap sume. Tanya rap mon

Dah. Sume jawab. Macam cikgu lak

Kalau dh. Jom g makan.

Jom!

Di restoran

Sedap gilos makanan dkt sini. Lebih lebih lagi jjamyeong.

Haah la weh. Fav aku kot. Jawab jiyoung.

Semua org tgh berbual pasal makan best ni kecuali jungkook.

Kookie yah. X best ke makanan kau.? Tanya suga.

Suga pov

Aku tengok tadi lagi dia dok tengok minah tu. Kookie berkenan ke? Takkan laa berkenan kot. Minah tu dh tua bangka. Aku tengok dkt minah tu. Rupanya minah tu dgn sorang laki. Tpi aku x nampak plak spe laki tu. Sbb dia bukan menghadap dkt aku.

Jungkook pov

Aku macam kenal je dengan susuk badan laki tu. Tpi aku x nmpk muka dia. Minah tu seriously gedik namati dgn laki tu. Duk pegang pegang tangan dgn laki tu

No pov

Kookie? Kau okey tak ni? Tanya rap mon

Haah. Aku tengok kau asyik usya je minah tu tadi. Kau kenal ke dia? Tny jiyoung.

Sekarang ni kawan jungkook sume berhenti bercakap. Just tunggu jawapan dari jungkook.

Tak. Aku cm kenal je susuk badan laki tu. Cm aku kenal jaa. Cm appa aku. Jawab jungkook.

Eh takkan la appa kau buat cemni dkt mak kau. Kau salah org kot. Kata jhope.

Tak tak. Aku dh x salah ni. Aku just tunggu dia pusing je . Aku nk tengok muka dia.

Tunggu 3 minit kemudian laki tu pusingkan diri.

Masetu diorang terkejut perut. Mmg betul sangkaan jungkook. Mmg appa dia!

Jungkook pov

Lepas dia pusingkan diri. Aku mmg rasa jantung aku turun kebawah. Seriously aku rase cm tak caya tu appa aku. Sampai hati appa curang dgn omma.

Jiyoung pov

Lepas tu. Aku tengok muka kookie plus merah plus marah plus sedih plus geram.

No pov

Dorang sume pujuk kookie suruh kookie sabar. Kookie senyap je .

Dah ah. Aku nk balik kata jungkook.

Rap mon tengok sorang sorang kawan dia . Sume dorang angguk..tanda setuju.

Okay jom . Kata rap mon.

Haaa. Sori tetiba buat part sedih. Hagagaga. Mase tulis tu tetiba otak suh buat cerita cemni . Hahahha.
Btw jangan lupa vote.

In Love In High School[BtsImagine]Where stories live. Discover now