Ade someone pm sy, dia suruh sy buat more character psl bts ngan jiyoung sooah dengan sooyeon. Sorry. Sepatutnya sy buat awal awal sebelum buat crita tpi ye lah sy tak biasa lagi buat fanfic 😂.
BTS / Bangtan Boys
Di sekolah Jeguk High School mereka digelar kumpulan yg agak femes dri segi bakat,hensem,tinggi . Lebih kurang like Kingka . Tpi bukan Kingka yg bapak setan . Dorang nj bapak baik . HAHAHAHA . Mereka bertujuh sudah lama berkawan dari tadika lagi.
JiSooYeon
Di Jeguk High School mereka di gelar Quenka jugak . Tpi bukan Quenka jahat tau . Baik 😂.Mereka berkawan sejak berumur 7 tahun.
Jin / Bts
Jin / seokjin ini, didalam kumpulannya dia adalah. Yg selalu menjaga kawan kawannya seperti seorang ibubapa. Dia seorang yg berfikiran matang,baik.
Rapmon/bts
Rapmon/namjoon dia adalah leader dlm bts .seorang pendiam dan dia suka bersendirian
Suga/bts
Suga/yoongi di dalam kumpulannya dialah yg paling cool, mempunyai kulit yg amat cantik mengalahkan perempuan.
Jhope/bts
Jhope/hoseok dia adalah seorang yg happy go lucky. Dia selalu buat kumpulannya gelak. Tetapi bila kumpulannya ada masaalah dia akan serious. And dia dlm bab perempuan dia no 1 .
Jimin/bts
Jimin adalah seorang yg tergolong dalam maknae liner. Jimin adalah seorang sexy guy didalam kumpulannya kerana mempunyai abs.
V/bts
V/taehyung bibirnya yg cantik . Senyuman mengoda. Ramai gadis gadis di Jeguk jatuh cinta dengannya. dia juga tergolong dalam maknae liner.
Jungkook/bts
Jungkook adalah maknae yg gila gila. Dia satu kepala dengan hyungnya jimin/jhope/v . Tanpa mereka kumpulannya akan sunyi.
Jiyoung
Jiyoung adalah seorang perempuan yg amat cantik dan mempunyai senyuman yg manis . Dirinya telah membuat jungkook jatuh cinta padanya.
Sooah
Sooah seorang perempuan yg amat gila gila sama seperti jungkook/jhope/v/jimin. Dia seorang yg pandai bergaya . Yg paling penting gelak dia mcm pontianak😂
Sooyeon
Sooyeon seorang perempuan yg agak kasar ,swag dan cool orangnya . Dalam sikapnya itu . Dalam hati amat lembut .
Haa. Saya dah buatkan ape yg readers kesayangan saya nak. Saya harap awak teruskan membaca dan berjaya macam author yang lain. Dan kalau awak ade nk bagi pendapat ke jalan cerita ke konflik ke ape ke. Pm saya tau. Insyaallah saya cuba. Group jisooyeon tu saya x thu nk letak nama group ape selepas dorang debut. Saya taknak letak nama group yg dah debut. Tkut org igt saya main ship ship ni. Jadi klo sape sape ade name group yg cantik cantik bagitau saya tau. Tenkiu 😊
Jangan lupa baca dan vote tau.