6. sinif

15 0 0
                                    

İsmim Ada, İzmir de oturuyorum

Bugün 6. Sinifa basladim. İlk gunumdu çok heyecanliydim. Ben sessiz bir kizim, hiç girişken degilim. Herkes daha ilk günden arkadaş bulmuştu ama ben sakinliği daha çok severim hayatimi okumaya adamis birisiyim yani. Teneffüslerde kitap okurum test cozerim. Hayatimin bu zamanina kadar hic asik olmadim. Aksam eve geldiğimde babam ve annem Nasil geçti okulun? Diye sormuşlardi bende iyiydi demiştim. Diğer günler de dediğim gibi geçmişti. Sirf ders yapardim teneffüslerde de hala kitap okunmaya devam ediyordum kendime gore bir kiz bulmuştum sanirim 15 tatile yaklasiyorduk. O kiz da benim gibi sessiz içine kapanik dersten başka bisilerle uğraşmayan ve kitap okumayi seven birisi. Arkadaş olmuştuk. 15 tatil geldi. Biz arkadasım Melek ile 15 tatilde de görüşmüştük. Birlikte cok eglenmiştik. Optimum a gitmiştik buz pateni yapmıstık. Bornova Forum gitmiştik kısacası birlikte çok güzel bir 15 tatil gecirdik. Bütün bir yıl boyunca çok çalıstık sene sonu geldiğinde ikimiz de takdir almıstık 2 dönemde aldıgımız için üstün basarı belgesi de almıstık. Macera dolu yaz tatilimiz baslıyordu. Öncelikle ben ailemle Antalya ya tatile çıkmıstım 2 hafta Antalya da kaldık. Sonrasında İzmir e döndük. Biz Antalyadayken Melekler de İstanbul a gitmiş, onlar 1 hafta kalıp dönmüşler. Biz de dönünce yine bulustuk. Ailelerimizden izin alıp ikimizin oldugu bi tatile çıkmak istediğimizi söyledik. İkimizin de ailesi onay verdi. Birlikte tatile çıktık. Önce Özdere ye gittik orda bol bol yüzdük, sonra Kusadası na gittik orda da bayaa bi eglendik. (1 ay boyunca gezmiştik) Daha sonra eve geldik. İzmir de de tatilimizin geri kalan 1 ayını test çözmekle geçirdik. Sonra okullar açıldı.


Ortaokul HayatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin