Harry:
-Χρόνια πολλά Υ/Ν
Είπε η Gemma καθώς σου έδωσε το δώρο της.Της αγκαλιασες και εβγαλες το περιτύλιγμα.Κοκκινησες με αυτό που είδες. Ηταν ενα σετ με προκλητικά εσώρουχα.
-Τι σου πήρε μωρο μου?
-Θα δεις το βράδυ.
-Όχι σας παρακαλώ.Σεβαστητε οτι κοιμάμαι απο δίπλα σας.
Niall:
Τα Χριστούγεννα όλοι οι οικογένεια Horan ενώνονταν.Παρόλο που ο Bobby και η Maura είχαν χωρίσει δεν τα γιόρταζαν ποτε χωριστά. Έτσι λοιπον και αυτά τα Χριστούγεννα πηγατε στο σπίτι της μαμάς του.
-Ήρθαμε.
Φώναξε καθώς άνοιξε την πόρτα και μπηκατε μέσα.
-Uncwle Ni.
-Hey bubby.
Είπε καθώς το αγκάλιασε σφιχτά.Όταν τον έβγαλε απο την αγκαλιά του τον αγκάλιασε η μαμά του. Σας κοίταξε με ενα βλέμμα σαν να σας σκαναρε.
-Δεν τρώτε καλά. Μου έχετε αδυνατησει και οι 2. Τώρα που ήρθατε θα σας παχυνω.
Zayn:
-Y/N μάζεψε τον άντρα σου.
- Τι έκανε παλι?
- Έμαθε στον γιο σας να λέει μαλακά.
-Θα τον σκωτοσο.
Είπα καθώς πεταξα την πετσέτα πάνω στον πάγκο.Πήγα στο σαλόνι σχεδόν τρέχοντας.
-Zayn είναι χριστούγεννα. Τι λέξεις μαθαίνεις στο παιδι?
-ακας
Πετάχτηκε ο γιος σας.
-Μονο να πει κάτι τέτοιο όταν τρώμε με τους γονεις σου σε έχω σκωτοσει.
Louis:
Είχε γίνε γνωστό οτι ο Lou ηταν καρπερος απο την στιγμη που άφησε έγκυο την Brianna. Έτσι λοιπόν μόλις είπε στους γονεις του οτι θα πάτε εκεί για Χριστούγεννα θέωρησαν οτι είσαι έγκυος.
-Ήρθαμε.
Οι πρωτοι που κατεύθασαν ηταν τα δίδυμα.Σηκωσες τον Ernest στην αγκαλιά σου αλλά μόλις το είδε αυτό η μαμά του Louis αρχισε να τσιριζει.
-Y/N άσε κάτω τον μικρο τώρα.
-Γιατί καλέ?
-Δεν κανει στην κατάσταση σου?
-Ποια κατασταση της?Υ/Ν υπάρχει κάτι που πρεπει να ξέρω?
-Φυσικά και όχι.
-Συγνωμμη δεν ήρθατε εδώ για να μου ανακοινώσετε οτι είναι έγκυος?
-Όχι μαμά το έμαθα το μαθημα μου.Χρησιμοποιώ παντα προφυλακτικά.
Liam:
Ήσουν έγκυος και σκεφτηκατε οτι ο καλύτερος τροπος να το πείτε στους γονεις του Liam ηταν όταν πάτε σπίτι τους για ρα Χριστούγεννα. Όταν φτασατε και αγκαλιασατε τον καθένα κατσατε να φάτε. Μόλις τελειωσατε το φαγητο ο Liam και εσύ σηκωθηκατε όρθιοι.
-H Y/N και έγω έχουμε να σας ανακοινωσουμε κάτι.
-Ακούμε.
-Είμαι έγκυος.
-Θα γίνω γιαγιά. Ωωω θεέ μου θα γινω γιαγιά.Νομιζω οτι θα κλάψω.
Γελασατε και ο Liam σου άφησε ενα γλυκό φιλί στα χειλι.
YOU ARE READING
One Direction Preferences II
Fanfiction*Δεν λαμβάνω κανένα credit για την δημιουργία αυτου του βιβλίου.Τα credits για την ιδέα του βιβλίου πάνε στην κοπελα που το δημιούργησε πρωτη.Για το μονο που λαμβάνω credit ειναι το περιεχόμενο των παρτ καθως είναι προϊοντα της φαντασίας μου*