P.O.V. Marianne
*ding-dong*
Aha, dat zal Cip zijn. Ze heet eigenlijk Cianna maar het is te net voor haar, en ze is vegetariër. Ik ben de jongste van de vriendenkring en heb daarom nog geen auto, Cip wel. Ik ben misschien de jongste, maar toch ben ik de leider van de vriendenkring. Ik ben niet op mijn mondje gevallen. Ik was niet bepaald de goed girl van de school.Ik schrok toen Cip toeterde. Snel rende ik naar haar auto, die echt afschuwelijk lelijk was, en gooide mijn tassen in de achterbak. Het was vrijdag vandaag en vanavond was er een feest, daarna gaan we met zijn vijven naar een strandhuisje van me vader. we gaan er heel veel lol hebben en veel drinken! (Ik ben echt dol op wijn). Ook hoop ik natuurlijk op lekkere beach hunks.
Toen we eindelijk bij school kwamen, kwam Eenhoorn naar ons toe. Niet dat weer. Ze heet eigenlijk Alexa maar door de gigantische pukkel op haar lelijke vuilnisbakkenkop noemt iedereen haar Eenhoorn. Best sneu maar ze verdient het, ze doet nooit aardig en is echt een slet.
'Heey meiden, gaan jullie naar het feestje vanavond?' Kraait Eenhoorn met haar kutstem. Kan ik meereiden?'
'Ten eerste, ja we gaan naar het feest.' Begint Cip. 'En ten tweede: we nemen jou niet mee wegens besmettingsgevaar.'
'Wat voor besmettingsgevaar?' Vraagt Eenhoorn.
'Je hebt een ernstige vorm van het sletvirus.' Zeg ik met een enorme grijns op mijn gezicht.
Eenhoorn wordt kwaad en roept boos: 'Ik ben tenminste geen maagd meer!'
'Ik ben ook geen maagd meer Eenhoorn, maar de jij jongens die het met mij deden, deden het uit liefde en bij jou deden ze het uit medelijden!' Roep ik.
En kwaad stampt Eenhoorn weg. Cip en ik geven elkaar een high-five. 'Zullen we op dat feest eenhoorn opsluiten in het toilet? Anders gaat ze ons de hele tijd irriteren.' Vraagt Cip. Ik dacht even na en zei toen.'dan kan die slet vanavond niemand in haar bed krijgen, ik wil haar kuttekop dan graag zien!
JE LEEST
Gebonden Liefde
RomanceMarianne is een heel knap meisje. Ze is lief en helpt anderen graag. Totdat ze wordt meegenomen door Zac. Zac wordt hopeloos verliefd op Marianne. Hij dwingt Marianne tot dingen die ze eigenlijk niet wil. Ze wordt geslagen en ze wordt ontzettend ong...