P.o.v. Marianne
Ik heb echt géweldige vriendinnen. Nu hebben het hele feest geen last van Eenhoorn. We halen nog wat wijn en dansen er op los. Opeens wordt ik bij mijn heupen gepakt.
'Wat ben je mooi, schatje.' Wordt er in mijn oor gefluisterd.
'Wie ben jij?' Vraag ik verontwaardigt. Ik houd wel van een potje neuken, maar ik wil wel weten wie het is. Ik draai me om en zie een knappe beach hunk staan. Hij heeft lichtblond haar met chocoladebruine ogen. Hij ziet er gespierd uit. Echt een typische beach hunk. Maar dan nog perfecter.
'Ik ben Zac.'
'Ok.' Zeg ik.'Ben je niet geïnteresseerd in me schatje?' vraagt hij.
'Eh nee. Je mag je gaan voorstellen en jezelf bewijzen. Ik ga niet zomaar met iedereen naar bed.' zeg ik nogal arrogant. Oeps. Ik hoop niet dat ie op me afkapt. Ik moet niet té bot doen. Maar ja, dan vind ie me in ieder geval geen onzeker meisje. Want dat ben ik in ieder geval niet.
'Oke, wil je dansen?' Vraagt hij dan maar. Oef, hij geeft me nog een kans.
'Ja prima. Ik houd van dansen! Maar wel op één voorwaarde.'
Hij kijkt verbaast. 'Wat voor voorwaarde?'
'Dat jij mijn bier betaald.' Zeg ik met een hele grote grijns op mijn gezicht. Als hij ja zegt, kan mijn dag niet meer stuk. Gratis bier!
'Oke!'En zo dansten we de hele avond. Om de tien liedjes haalden we weer een glas bier. Na een paar uur waren we moe en besloten we naar huis te gaan.
'Zac? Kun jij me naar huis brengen? Cip heeft me gebracht, maar zij kan me dus nu niet brengen.' Vraag ik zo lief mogelijk.
'Tuurlijk schat. Geen probleem.'
'Oke, ik ga even naar Cip toe om te zeggen dat ik met jou mee rijd.'Ik loop naar Cip toe.
'Cip? Ik rijd met Zac mee hoor. Jij vermaakt je wel toch?'
Cip is druk bezig met een jongen. Ik hoop dat ze me gehoord heeft. Ze is wel heel erg close met die jongen. Maar het ergste is nog: Cip heeft nooit een BH aan. En die jongen zat met zijn handen onder haar topje. Als ze dat thuis doen, dan moeten ze dat zelf maar weten. Maar hier op een feest? Nou ja, ze zijn oud genoeg om dat zelf te weten.Wow, nu klonk ik net als een bezorgde ouder.
Ik ging met Zac mee. We reden naar een verlaten plekje in het park. Daar stopte hij de auto en we zoenden uitbundig. We hadden seks in de auto. (romantisch!) Het was vier uur 's nachts toen hij me thuis bracht. Ik denk dat ik verliefd ben. Normaal ga ik met een jongen gewoon puur om de seks. Daarna maak ik het uit. Maar met Zac voelt het anders. Dit voelt als échte liefde. We hebben nummers uitgewisseld. Hij zei dat hij me morgen wel een berichtje zou sturen. Ik voel me écht gelukkig. Eindelijk een echte verkering! En met een heel flirterig gevoel ga ik slapen.
JE LEEST
Gebonden Liefde
RomanceMarianne is een heel knap meisje. Ze is lief en helpt anderen graag. Totdat ze wordt meegenomen door Zac. Zac wordt hopeloos verliefd op Marianne. Hij dwingt Marianne tot dingen die ze eigenlijk niet wil. Ze wordt geslagen en ze wordt ontzettend ong...