Kisah Benar

5.2K 549 53
                                    

Lay , Kris , Tao ngn Luhan memang mengalami kesusahan masa dekat agensi dulu . Kesusahan tu hanya mereka sahaja yang tau . Tao cakap dekat Kris , Luhan ngn Lay yang mereka kena berjuang bersama . Sampai lah Kris wat keputusan yang dia gagal bertahan . Kris memang tak bagitau sape pun kecuali Lay ngn Luhan . Kris memang tak bagitau Tao sebab dia tau nanti Tao akan marah dan kecewa . Memang tepat dugaan mereka ketika Kris keluar Exo . Tao sangat - sangat kecewa sampai menelefon dan mengirim sms yang berbentuk ayat yang agak kasar dan marah . Tapi lama kelamaan Tao faham kenapa Kris buat macam tu selepas Luhan ambil keputusan untuk keluar dari Exo . Sebelum Luhan keluar . Luhan terlebih dahulu memberitahu Lay dan Tao . Lay ngn Tao memang tak boleh nak buat apa - apa . Dengan berat hati mereka terpaksa terima abang mereka keluar dari Exo . Pada masa Tao keluar Exo . Tao tau apa yang akan terjadi pada dia . SM desak Tao untuk berfikir dan agensi memberi masa untuk Tao berfikir . Tapi sudah itu keputusan Tao . Memang dia nak keluar sangat . Sebab banyak sebab kenapa dia keluar Exo . Pertama , ayahnya yang kecewa kerana SM tidak perdulikan Tao yang cedera . Kedua , Tao ingin bebas dari diatur oleh agensi . Kenapa Kris marah Tao ? Sebab Kris kecewa Tao yang disangka akan memperjuangkan Exo-M akan ambil keputusan untuk keluar juga . Dan Kris tak sangka ketegasan Tao yang marah dia masa dia keluar Exo . Berakhir dengan dia juga keluar dari Exo . Kris merasa kecil hati kerana keluarnya dia dipanggil pengkhianat . Keluarnya dia dipanggil penipu . Tapi fans percaya semarah mana pun Kris . Suatu hari nanti Kris dan Tao akan berbaik . Mungkin mengambil masa . Tinggal lah seorang anak china yang berjuang seorang diri di Exo . Kenapa dia mengambil keputusan untuk berjuang ? Sebab dia mahu menjaga hati member Exo yang lain . Lay tetap menyokong ketiga tiga abg2 dan adiknya iaitu Tao Kris dan Luhan . Bagi dia biarlah dia yang menyambung perjuang mereka walaupun seorang diri .

KOLEKSI CERITA LAWAK EXOWhere stories live. Discover now