Sibling Goals

2.2K 177 13
                                    

Kenali EXO Siblings Kita

1.Kim Min Seok (Xiumin):
-Abang sulung dlm adik-bradik.muka dia sgt handsome & comel sampai tak de sorang pun perasan yg dia ni paling tua dlm adik-beradik sbb ketembamam muka dia tu.favourite dia adalah baozi pelbagai perisa.juga seorg abg yg pendiam & hanya lihat + senyum je melihat kerenah adik2 nya dlm segala hal serta turut join sekali.

2.Kim Jong Myun(Suho) + Zhang Yi Xing(Lay):
-Twins sulung dlm adik-beradik.Handsome + comel terutama bila senyum.Selalu jadi mangsa troll sbb dua2 otak loading tetapi sangat baik hati,penyayang,penyabar & bertanggungjawab.Juga selalu tolong abg sulung utk tengok2 kan adik2 di bawah mereka yg memang nakal x ingat dunia kecuali adik ketiga bongsu yg x de perangai nakal2..

3.Byun Baek Hyun(Baekhyun) + Kim Jong Dae(Chen) + Park Chan Yeol(Chanyeol):
-Satu2 nya triplets dlm adik-beradik,lebih famous dgn gelaran "Beagle Line" + "Devil Triplets" sbb diorg terrrsangatt Hyperactive mengalahkan budak2 & diorg suka mengisi masa dgn mengetrollkan org lain.Yg selalu jadi mangsa ialah Twins sulung. Memang handsome + comel,sampai perangai diorg boleh dicover sbb kehandsomeman & kecomelan diorg tu.

4.Do Kyung Soo (D.O):
-Adik ketiga bongsu,paling rendah dlm adik-beradik tapi sangat handsome + comel sampai org lain ingat dialah paling bongsu dlm adik-beradik ni.Selalu jadi Chef utk abg2 & adik2 nya.Paling dengar kata terutamanya dr abg sulung & twins sulung.Nampak je pendiam tapi bila dah jadi mangsa buli oleh triplets & twins bongsu, dia akan meletup & dah meletup,ha!! tiada siapa berani lawan...

5.Kim Jong In(Kai) + Oh Se Hun(Sehun):
-Twins bongsu dlm adik-beradik.Digelar "Evil Maknaes" @ "Devil Twins" sbb perangai tak ubah mcm triplets iaitu asyik mengenakan org.Selalu join Forces dgn triplets bila idea "setan" mula datang tapi bila bersama dgn Lay,salah seorg dr twins sulung,gelaran "Dancing Machine Line" diberi sbb terrorr dlm bab2 menari..

6.Xi Luhan (Luhan )
-Abg ngah yg manly tpi sekali pndang mcm pompuan xD Aktif main bola dgn kiub robik.Rapat dgn abg sulung dn maknae

7.Wu Yi Fan (KRIS )
-Abg ketiga yg slalu acah2 cool dpn adik-beradik yg lain. Pantang mengalah.Pernah ckp yg aym bkn style dia, tpi last sekali dia jgk yg mkn x henti 
Rapat sgt dgn Panda Tao

8.Huang Zi Tao (Tao )
-Adik bongsu kedua. Tak suka hantu, lipas. Suka sgt menangis
dn slalu kna buli dgn Devil maknaes dn beagle lines. Suka mengadu pda Kris
okay,tulah EXO Siblings kita...

KOLEKSI CERITA LAWAK EXOWhere stories live. Discover now