Боли

143 6 0
                                    

От доста време ходя на хор и танци.Скоро ще имаме концерт.Радвам се защото все пак е вълнуващо да имаме концерти,а и училището  трябвало да има повече реклама.То наистина си трябват реклами за тва даскало,но на който и да кажа къде уча все знаят прословутото училище СОУ"Л.Каравелов".Репетираме усилено защото концерта е благотворителен.Ще ли да се дават пари на деца болни от нещо.Все пак трябва сме хора и трябва да си помагаме.Аз не искам да съм на мястото на нито един от тях и се радвам,че съм здрава.В  днешно време всеки мисли за себе си,това не е правилно.Ако не си помагаме на къде отива това човечество!?.Тъ както и да е.В хора ще пеем "Изгуби си ЖекУ".Госпожата ни намира по-лесни неща защото не сме чак,чак да се каже "суп" добри.А забравих да кажа аз съм и в камерна група.Там ще пея"Бяла Яна".Чудите се какво е камерна група нали? Камерна група е не повече от 12 момичета,момчета изпълняват по-сложни неща.В тамците ще играем "Тракийски танц" демек "Трите пътя".Ще падне едно пребличане.Днес ни е генералната(значи целия концерт като репетиция).С хора се справихме супер,но при танците нещо не стана както трябва,музиката спираше и ние бъркахме,но госпожа Щерева(директорката) поиска да го види танца в нашата хореография.След дългата репетиция се прибрах легнах и почнах да говоря с мама за разни неща и стана дума за Калоян(друг път ще кажа кой е).Изведнъж получих страшни болки в корема и трябваше да отида в спешното.След като отидох в спешното поискаха да дам кръв и урина,за да ми напраят изследвания.От там разбраха,че може да съм получила бъбречна криса или остър апандисит.И решиха да ма вкарат в болница.А сега се чуствах като тези за които правим благотворителен концерт.

Дневника на един тинейджър!!!Where stories live. Discover now