Ma trezesc a doua dimineata foarte fericita, insa nu stiu de ce. Ma duc la baie si imi fac rutina zilnica, iar apoi ma indrept spre bucatarie. Dintr o data, ma apuca o durere de cap atat de puternica, incat cad lata pe jos.
---------------------peste 3 ore---------------------
Ma ridic de pe podeaua bucatariei usor ametita. Imi aduc aminte ca am avut o durere foarte puternica de cap, care de obicei prevesteste ca ceva rau urma sa se intample. Am ignorat acest sentiment de neliniste. Mare greseala.
Mi am dat seama ca nu mi am verificat deloc telefonul. Si mai mare greseala cand am inceput sa l caut. Dar cea mai mare greseala a fost atunci cand l am deblocat si am vazut ceva ce nu credeam ca o sa vad in viata mea:pana si noul meu iubit m a inselat. Ma uitam cu uimire si dezamagire la singura persoana in care aveam incredere cu adevarat m a inselat cu o tipa necunoscuta.
Ma indrept enervata spre dulap si il deschid, gamdindu ma cu ce sa ma imbrac avand in vedere ca in curand va trebui sa fug din oras. Sfarsesc alegand o rochita scurta crem cu buline negre, niste balerini crem si o gentuta crem. Parul mi l las pe spate si il ondulez putin la varfuri, apoi imi pun o floare crem in par. Da, imi place cremul. Probleme?!
Imi pun telefonul alaturi de casti, bani si pistol in geanta, apoi urc in cel mai apropiat taxi si ii dau adresa viitorului meu fost iubit decedat.
Ii platesc domnului si cobor, iar apoi urc rapid treptele ce duc la etajul 1, unde se afla apartamentul lui Aaron.
Dau buzna in casa, cand il vad iesind din bucatarie purtand doar o pereche de boxeri, fiind la bustul gol.-Trebuia sa mi dau seama dupa stilul tau ca tu esti, buna iubito! Incearca el sa se apropie de mine, insa eu sunt mai rapida si imi ridic pistolul, fata sa ingalbenindu se.Marliane, ce faci cu pistolul ala? Intreaba el, vizibil speriat.
Insa il ignor si trec pe langa el, ca sa am vedere mai buna la curva care sta in usa bucatariei, terifiata, purtand doar un tricou de al lui Aaron si o pereche de boxeri. Un zambet imi apare pe fata, unul adevarat.
-Hey, Alejandris, ce mai faci, esti ok? Pari un pic cam speriata.
Fata cade lata pe jos.
-Ei bine, asta a fost usor, acum e randul tau, nebunaticule.
Dar Aaron era deja mort, se sinucise cu un cutit.
Aparent stia ce l asteapta asa ca a fost mai usor si pentru el, si pentru mine. Ii dau o palma lui Alejandris ca sa o trezesc, iar ea se repede speriata cat mai in spate.
-Nu ma omori, te rog!
-De ce nu as face o?
-.....
-Exact!
Dar cand am vrut sa indrept pistolul spre ea, ceva m a facut sa ma opresc. O mica picatura i se rostogolea din ochi pe obrazul rosu. Nu stiu de ce, dar asta m a induiosat cu adevarat. Imi las pistolul sa mi cada din mana si ma duc la ea sa o imbratisez. Ea imi raspunde imediat, continuand sa planga totusi.
-Iar-Iar-Iarta-ma pentru tot ce ti am facut. Am fost o prietena oribila si te am parasit cand aveai cea mai mare nevoie de mine. Spune ea printre suspine.
-E ok.... Dar acum trebuie sa plecam cat mai repede de aici sau s ar putea sa ajungem amandoua la parnaie.
Asa ca am luat o la fuga catre casa mea.
-Aici stai tu?! Ma intreaba Alejandris cu uimire.
-Mduap. Fa te comoda, aici vei sta pana te intorci acasa.
Alejandris se uita in jos cu tristete, apoi ii aud vocea clar si raspicat.
-Acasa nu mai exista pentru mine.
Ma uit la ea intrebatoare.
-Cum adica?
-Adica am fugit de acasa in Franta si ca sa fi putut ramane acolo a trebuit sa mi gasesc logodnic. De aceea sunt casatorita cu Joshua. Dar am divortat chiar azi.
Prea multa informatie pentru creierul meu. Ce dracu?! Tin in casa o fugara?! Care s a casatorit pentru ca nu avea de ales cu fostul meu? Care a divortat azi? Care se intampla sa fie cea mai buna prietena a mea?!
-Uite ce e... zic eu
-Ce?
-Casa asta iti va fi de acum acasa. Eu plec din tara.
-Si cand te intorci?
Ma uit la ea trist.
-Probabil ca niciodata.
Ochii ei se maresc si incep sa luceasca de la lacrimi. Fug din camera si incep sa mi fac bagajul.
CITEȘTI
Triunghiul Iubirii
SonstigesCand Marliane, Joshua si Alejandris se intalnesc din nou peste 10 ani, dupa ce liceul ii despartise cu cruzime, nimic nu mai este la fel. Oare va reusi o calatorie in jurul lumii sa le reinvie prietenia sau focul va fi prea mare si un sentiment necu...