'Gelukkig!' Net op tijd dacht Samira. Samira is een meisje van 15 en heeft mooie bruine krullen en hoort bij de populairste Squad van de school. Ze heeft een vriend dankzij de populairste meisje Amira. Amira en Samira waren twee goeie vriendinnen , en hadden et goede leven. Ze hadden geen probleem op school en ook niet thuis. Op een dag was dat veranderd, kom je mee?
Hallo ik ben Samira en ik vertel jullie mijn verhaal.
Op een donderdag kwam ik op school en hadden we het over vertrouwen , ik en Amira kregen ruzie omdat we een meningsverschil hadden. We hadden al 1 week ruzie en de volgende donderdag kwam ik net op school. 'Net op tijd!' Denkt Samira, ze komt snel gehaast de klas binnen. Iedereen kijkt haar raar aan, ze vraagt zichzelf af waarom? Toen ze naar der vriendinnen ging werd ze raar aangekeken, en ze riepen hoer naar haar. Die dag mochten ze een eigen plek kiezen waar ze wilde zitten meestal zat Samira naast haar vriendinnen en haar beste vriendin Amira. Maar omdat ze zo raar deden besloot ze maar in een hoekje te zitten alleen en afwachten tot het pauze was. 'Tringggg!' De bel gaat, het is pauze , iedereen zit op het schoolplein. Samira liep op haar vriendinnen af en vroeg wat er aan de hand was. 'Je bent een hoer , je praat over ons , je liegt! We willen je vriendinnen niet meer zijn!'. 'Dat kwam hard aan' dacht Samira in haar hoofd. Ze zei hoe komen jullie erop?! Ze waren stil en keken naar Amira, Amira begon te lachen. Huilend ging Samira rennen naar de wc. 'Samira!' Klonk ineens van verte het was haar vriend Bilal hij vroeg wat er aan de hand was en ze vertelde het, hij zei:'sorry Amira is me zus en ik moet het met je uit maken.' 'ROT OP!' Zegt Samira en ze gaat weer huilend verder. De bel gaat Samira gaat weer in haar hoek plek zitten, altijd wanneer Samira zenuwachtig of verdrietig is heeft ze een papier in haar handen. Dit keer had ze dat ook alleen 1 iemand wist het en dat was Amira, Amira heeft alles verteld en ze beginnen papier in haar prachtige krullen te gooien 'heb je wat voor later hoer!' Schreeuwt de klas. Ze was verdrietig en ging naar huis. Eenmaal thuis wilde ze niks vertellen aan haar ouders ze dacht dat het erger word dan het al is. ' het is 22.00 slapen Samira!' Riep haar moeder. Samira dacht al aan wat er de volgende dag gaat gebeuren, en begint te huilen. Ze heeft een dagboek en daar schrijft ze altijd hoe haar dag was gegaan ook vandaag deed ze dat. 'Lieve dagboek, vandaag was het de ergste dag van mijn leven! K heb nu al een week ruzie met Amira en de hele klas pest me! K hoor niet te leven ze willen me dood ! Maar ik ga slapen dag lieve dagboek!
En liet haar zelf huilend in slaap vallen.
Het is al vrijdag en dan hebben we gym, we spelen vandaag trefbal denkt Samira, haar klas moest 2 groepen maken. De 2 groepen schreeuwen tegen haar; 'wij willen geen stoker /hoer in onze groep!' De meester kwam en vertelde Samira dat ze aan een van de groepen moet aansluiten en dat deed Amira eenmaal was de spel begonnen , gooide ze allemaal ballen naar Samira. 1e bal tegen haar hoofd en een schreeuwde 'ik hoop dat je slimmer word' de 2e bal tegen haar lever en de ander schreeuwde 'ik hoop dat je dood gaat!' En zo ging het door. Al weer was ze thuis en dacht 'gelijk slapen en dan komt het goed' En dat deed ze ook...
Volgende dag stond ze eerder op en ging ze lopen naar school onderweg naar school ziet ze een steen waar niemand was, daar ging ze 2 weken lang zitten en zei tegen der zelf :'everybody hates me! Nobody Loves me! En dat deed ze onder weg naar school en naar huis....