25.12.
*Tvůj pohled*
(Pozn.autora: Tam kde bude Y/n, tak si tam dejte vaše nebo jméno, jaké budete chtít)
„Harry, vstávej, jedeme k Vám do vily. Jsou Vánoce" budila jsem svého přítele jemnými polibky po obličeji.
„Lásko, ještě chvíli" odporoval mi. Zasmála jsem se a vlezla si pod peřinu. Začala jsem mu na břiše obkreslovat svaly. Byli jsme nazí ještě z naší včerejší aktivity. Přisála jsem se na jeho klíční kost, kde jsem sála a kousala jeho kůži. Udělala jsem mu tři znamínka lásky a pokračovala níž. Políbila jsem ho na prsní svaly a několikrát obkroužila jeho bradavky. To už nevydržel a shodil ze sebe peřinu. Okamžitě mě povalil pod sebe a začal líbat...
*Mezitím ve vile kluků. Přesněji pokoj El a Louise*
„Louisi!" vykřikla hnědovlasá dívka. Blížila se k vrcholu a její přítel to věděl. Proto ještě zrychlil své tempo přírazů.
„El! Kurva!" vykřikl Louis. Zavalila ho vlna orgasmu. El v sobě ucítila Louisovo semeno a to ji donutilo vyvrcholit taky. Rychle se přetočili, aby Louis nezalehl svou půvabnou přítelkyni. El se nadzvedla, aby z ní mohl Louisův nejvěrnější kamarád vyklouznout a nalehla na svého společníka. Společně se snažili chytit ztracený dech. Nakonec se stejně oblékli a sešli dolů do kuchyně na snídani, kde je čekal nemalý šok.
*V kuchyni*
„Liame" šeptla Sophie. Nechtěla moc křičet, aby neupozornila na jejich aktivitu, kterou provozuje se svým přítelem. Přesněji v na kuchyňské lince. Připravovali palačinky, ale Liam dostal chuť si trochu pohrát. Proto skončili hned, když umíchali těsto.
„Soph, j-ještě chvíli" vydechl Liam. Chytil Soph za prsa. Sklonil se k těm dvěma pokladům a po jednom vsál bradavku do úst. Jeho společnice hlasitě vydechla a zaklonila hlavu. Blížili se ke svému vytouženému vrcholu. Liam přesunul své ruce na boky své společnice. Zaryl jí do boků nehty a víc si ji přitáhl ke kraji desky, kde celou dobu prožívali svou rozkoš.
„Kurva!" vyjekl Liam, když se stěny Soph utáhly kolem jeho penisu. Vyvrcholila dřív, než on a on tak mohl svou touhu vypustit. Zacukalo mu v penisu a vystříkl do těla Soph své semeno. Ještě chvíli se v ní pohyboval, aby prodloužil jejich rozkoš.
„Ty vole. El, nejsme jediní, kdo si zašukal na Vánoce" zasmál se jejich kamarád Louis. Liam i Sophie se vylekali a podívali ke vchodu do kuchyně. Louis tam stál opřený o rám dveří. Liam okamžitě vystoupil z těla Soph a natáhl na sebe boxerky. Sophie zase seskočila z linky a zapnula si Liamovu košili, kterou jí půjčil ráno. Zpátky se pustili do přípravy palačinek a dělali, že se nic nestalo. Moc dobře věděli, že to Louis poví Zaynovi s Perrie i Harrymu a Niallovi s jejich přítelkyněmi.
*V pokoji Nialla*
Černovlasá slečna se probudila v posteli vedle svého blonďatého prince. Včera se spolu poprvé milovali. Měla na sobě jeho košili a on své černé boxerky Calvin Klein. Rozhodla se, že mu přinese snídani do postele. Opatrně se vymanila z jeho sevření a vkradla se do jídelny, kde za stolem seděl Louis, El, Soph a Liam. Zrovna snídali palačinky.
„Dobré ráno" pozdravila je černovlasá přítelkyně Nialla.
„Dobré ráno, (Y/n)" pozdravili ji sborově ostatní. Doufala, že nikdo nebude mít připomínky na její včerejší večer strávený s Niallem. Věděla, že Louis má vždy nějakou připomínku, že jsou někteří až příliš hluční.