Introducere

34 3 0
                                    

In primul rand,trebuie sa stiti despre ce este vorba,deci:
Era un grup de copii format din:
-Alin
-Ana
-Ionut
-Deny
-Ioana
-Mihai
-Andrew
-Bye.
In al doilea rand,incepe povestea....
Intr.o vacanta de vara,acest grup a hotarat sa caute legende si povesti horror care ar putea fi adevarate.
-Am gasit aici o legenda,pe un site,unde spune ca peste 10 strazi departare de aici este o casa posibil bantuita.(Mihai)
-Interesant.Mai ai niste informatii?(Ionut)
-Ascultati:"Se pare ca aceasta casa a fost considerata bantuita dupa ce 10 oameni care au pasit in ea,au decedat"...(citind Mihai printre randuri)
-Mda...Grozav!Nu am altceva de facut decat sa ma duc intr-o casa ca sa mor.Uraaa!Am gasit ce sa facem!(zicand Ionut sarcastic)
-Lasa-l Mihai.Tu continua!(Alin)
-...Se pare ca este pe strada Nekwork...(Mihai)
-Cred ca stiu!E cumva strada aceea care are o padure in spate??(Alin)
-Daca ma gandesc bine,da..(Mihai)
-Ce numar?(Alin)
-66(Mihai)
-STIUUUUUU!!!!(Ana)
-Ce stii?(Alin)
-Acolo a stat o batranica care a murit acum 3 ani.A avut o fata si ,dupa ce a murit batranica,fata a plecat si a abandonat casa.Ceea ce e straniu este ca batranica isi iubea foarte mult florile din gradina si casa si se ruga mereu la Dumnezeu sa fie in viata ca sa nu abandoneze fiica ei casa si sa o lase in paragina.(Ana)
-Da' tu de unde stii toate astea???(intreba suspicios Ionut )
-Pai cand eram mica,mama mai mergea la cumparaturi si tata fiind la servicu,mama o intreba daca poate sa stea cu mine.Si ea statea mereu cu mine si imi amintesc cat de greu ma facea sa stau locului la cat de batrana era.O chema...Doamna Flori..Bine ..asa ii ziceam eu...(Ana)
-Pai si era o femeie rea ,ca poate ca ea sa bantuie casa...(Mihai)
-Nu...Din contra: mi se parea cea mai blanda faptura de pe Pamant.Avea un glas cald si relaxant si chipul ei nu era deloc urat.Am inteles ca a murit din cauza fetei ei,care a lasat-o si a murit de foame intr-un tarziu...(Ana)
-Stai!Ai spus ceva de o gradinita.Era suparata daca se rupea vreo floare?(Mihai)
-Pai....cam da...Si stiu si de ce:pe strada aceea,erau unii copii haini la suflet care vedeau cat de mult iubeste Doamna Flori florile acelea din gradina casei.Asa ca acestia sareau gardul batranei si calcau toate florile(pe timpul noptii).Dimineata,cand batranica se trezea gasea mereu flori rupte si de fiecare data plangea...(Ana)
-Mie mi se pare interesanta aceasta poveste.Hai sa vedem daca e adevarata.Daca o-m scapa vii,e norocul nostru...(Alin)
-Pai cum asa,normal ca mergem...(sarcastic;Ionut)
-Ok.Deci, daca e asa,ne intalnim tot aici(acasa la Mihai) la ora 4 si va pregatiti stiti voi cu ce...(Mihai)
-Deci eu zic asa:
Mihai,tu sa cauti informatii multe despre aceasta casa.
Restul,duceti-va acasa si luati tot ce inseamna cutite,usturoi,sare,aghiazma,etc.
Vreau sa scapam vii de-acolo!(Alin)
.....................................................................

Casa MortilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum