Totul despre mine

26 3 0
                                    

Salut!Sunt o fata de 16 ani!Sunt o blonda inalta cu ochii albastrii si cu fata palida cu buzele ca 2 petale de trandafiri! Imi place in timpul liber sa-l petrec cu prietena mea Lilly..Apropo am uitat sa va zic ca ma numesc Agnes..Traiesc cu nanii si cu fratele mai mare care ma cearta de fiecare data cind nu-i fac ceva pe plac.Insa in timpul cind el nu e acasa si incerc sa ma distrez cu lucrurile pe care imi apartin mie insa el crede ca sunt ale lui dupa ce parintii au plecat in Germania deja de 6 ani..Mi-e foarte dor de ei.Insa ma impac cu gindul ca inca nu ii voi vedea 4 ani..Cind voi implini 18 ani ma voi duce in Germania pentru a-mi face studiile de medicina..!Ma obisnuiesc sa le vad pozele din tinerete si sa vorbesc cu ei,sa le spun cit de tare ii astept si ii iubesc.Am un catelus(baietel)pe nume Bobo....Il am de la 12 ani.Il uubesc extrem de tare!Pe fratele meu(Addison)nu-i pasa nici un pic de ciine,de mine,de nani si de casa..Cel mai important pentru el este telefonul cu care in fiecare minut se scrie cu prietena lui Alison.Odata s-a scria o noapte intreaga spunindu-i cit de tare o iubeste!!!Si numai smile-curi.
Cam acesta a fost capitolul 1.Sorry de greselile gramaticale..Va rog puneti comentarii daca v-a placut sau nu..Va pwp!Pa😄

Fata din umbra......Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum