Eram trista.Totul era pustiu fara el.Mi-e era dor de imbratisarile lui.La un moment dat se aude usa,era un domn cu fata alba si cu masca,intr-un costum negru cu o palarie aurie.
Eu:Cine e?
Domnul:Postasul
Eu:Serios!?Asa postasul v-a arata macar in secolul 30.!!Haha
Domnul:Foarte amuzant!Am venit sa va transmit ceva!
Eu:Mmmm,bine!
Numai deschid,si cu cutitul mi il aduce la git incepind sa ma sarute fara acordul meu!Incepea sa ma atinga pe piept si sa ma dezbrace,incepea sa se dezbrace si el,facind niste sunete ciudate.M-a dus in camera,a inchis usa!Si a inceput sa ma violeze!!!
Agnes pov
M-a adus in camera,si incepea sa ma dezbrace cu tot,am ramas goala!!!Chiar 1 sens,el s-a dezbracat,era gol!Ma saruta peste tot!!Simteam o durere de nesuportat!!Strigam la ajutor,el imi inchidea gura...La usa mai era un baiat!
Addison pov
Usa era intredeschisa!Din camera Agnesei se auzeau sunete ciudate!M-am repezit spre camera ei,am deschis usa...Am vazut cum un barbat gol statea de-asupra Agnesei goala,sarutind-o si facind ***.
Am inceput sa il dau jos pe barbatul cela de vreo 45 ani!Agnes striga!Am inceput sa-l bat cu o sticla de wiskey.El s-a inervat pe mine,si a fugit!!!Hm?Gol!!!?Hihihi!!!!😂😂😂Agnes tremura,si plingea!Vroia sa se sinucida!A luat cutitul si la strapuns in piept!A curs mult singe,eu am luat-o in brate si am dus-o in salon chemind ambulanta!!Ambulanta a venit in 12 min.Am asteptat 3 min,medicii a spus ca totul va fi bine,doar ca va trebui sa primeasca zi de zi niste medicamente!
Era speriata,am imbratisat-o si am sarutat-o dulce pe buzele fine ale ei!Ea imi spuse ca ma iubeste,si ca nu ii face durere ceea ce era scris in scrisoare,si nu vrea sa il piarda pe el!Sa fie mereu alaturi de ea!Oriunde si oricind!
Multi va intrebati de ce cartea se numeste,,Fata din umbra"????Ve-ti afla in cap.urmator!Va pwp!Pa