Ce mi-au spus medicii?!

6 1 0
                                    

MedIcii  mi-au spus ca v-a trai!Doar ca v-a trebui sa stea la spital 2 luni de zile!Eram foarte fericita!!!!Am intrebat medicii daca se poate sa il vizitez chiar acum?Mi-au permis doar sa stau nu mai mult de vreo 2 min,ca pacientul se coosimte in stare grava!Mam dus la el!Dormea....Iam luat mina,lam mingiat spunindu-i ca totul va fi bine!Mam dus acasa!Era ora 3:48,imi era trist!Si tot nu ma puteam linistea cu gindul:Cine lar fi ranit pe Addison?De ce?
Brusc mi-a venit in cap!Daca se intoarce raul pe care la facut cind avea 13 ani?Eu nu stiam...eram confuza!!!Nu am vrut sa las asa problema aceasta!Deci....noi avem camere ascunse in toata casa!Le-appom verificat!In video arata:Addison s-a sculat,ma sarutat pe buze si sa dus in bucatarie pentru a-mi face dejunul!Cineva apare magic,si il sugruma pe Addison dupa care ii baga un fel de cip in cap!Ce?WTF?Ce e asta?Oare cipul ala,il poate controla pe Addison?Hmm?Deci descrierea barbatului.Un barbat de vreo 34 ani,piela alba,costum verde cu masca,pantofi albastrii,si cu o tigara....Hmm?Oare cine e?Oare chiar se razbuna?Trebuie sa aflu!!!!Vizionez inca o data video...Mi-am luat cutitul,m-am imbracat intr-un costum negru cu parul dat drumul si am pornit in cautarea domnului sinucigas!Am pornit in cautarea lui!Mergeam prin padurea deasa si verde.Cit timp mergeam ma urmarea o masina albastra mi-se pare ca cu 4 oameni.Am inceput sa fug,ei mareau viteza!Eram speriata foarte tare si am inceput sa alerg foarte repede.Mam adapostit dupa un copac,huu cred ca sau dus.Brusc unul din ei ma sperie si ia in brate imi leaga miinele si ma urca in masina.Eram cu ochii inchisi ma duceau undeva...Cred ca am ajuns.Mau luat,mau dus intr-un bordei intunecat,mau dezlegat la ochi si mau pus pe un scaun.
Eu:Cine sunteti?
Ei:Tu trebuie sa stii?
Eu:Imi puteti da un raspuns normal?
Unul din ei mia dat o palma peste fata!
Ei:Noi avem 3 variante pentru tine.
Deci...
1.Se te faci ca tip prostituata.
2.Sa ucizi un om nevinovat.
3.Sa-l ucizi pe Addison.
Eu:Ce?Eu pe nimeni nu vreau sa ucid!In deosebi pe un om nevinavat!Dar nici prostituata nu vreau sa fiu!
Ei:Alegerea iti apartine!Una din trei..
Eu:Aleg prima.
Ei:Mmmm,ok!
Au spus sa ma dezbrac si sa fac streaptise,am facut...Au spus sa ii sarut si toate chestiile acelea.Dupa aia mi-au dat sa beau un fel de ciai,dar nu stiam ca acolo se afla drog..Am baut si dupa 3 min ma simteam ametita,si eu mau luat si mau inchis intr-o camera dintr-o casa!
Cum credeti cine locuia in aceea casa?!

Fata din umbra......Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum