Çok amaçlı salona indiğimizde bütün ekip oradaydı. Ben patronları olduğum için bensiz başlamamışlardı. Sonra Sude konuya başladı.
--- Ben anneme bizim merakımızı anlattım. O da bana "Karşı apartmanda bir daire boş sizin için diğerlerinin anneleri ile sizin için bir ZAMAN MAKİNESİ ATÖLYESİ yapabiliriz"dedi.
Bu süper değil mi?
Hep bir ağızdan;
Süpeeeeeeeeeeeeer!
diye bağırdık. Ardından zil çaldı ve hep beraber matematik dersinegirdik.Dersler bitti saat 4 olmuştu. Hepimiz eve gitmiştik. Eve gelince annemle aşağıya indik. Sude bütün ekibe atölye yerini gösterdi. Bu arada anneleri bize süpriz olarak orayı döşenmişlerdi. Buna çok sevindik. Hemen atölyede çalışmaya başladık.
Aradan 1 ay geçmişti. Biz, okuldan gelince, hafta sonları, yılbaşı tatili gibi bazı tatillerde de çalışmaya devam ettik. Sonunda bütün planlarımız hazırdı. Babalarımızdan ihtiyacımız olan eşyaları da söyleyince yapmaya başlayacaktık ama bu biraz uzun bir iş olacağından 15 tatili beklemek zorundaydık. Zaten 15 tatile 2 gün kalmıştı.
Bu iki gün de çabucak geçti. Sonunda icat etmeye başladık. Tornavida çekiç işleri, elektrik gibi işler derken tam 14 gün içinde icat edilmişti. Anneme, babama, ekibime ve yardım eden herkese tek tek teşekkür ettim çünkü en büyük hayalim gerçek olmuştu. Çok güzel, gri, ışıklı, demirden bir zaman makinemiz olmuştu.