Elimizdeki zaman makinasının kumandası ile ekibim ve babamla "Dinazorları ile bilinen efsane TAŞ DEVRİNE" gidiyorduk.
Heryer yemyeşil olmuş geriye gidiyordu. Ben korkmaya başladığım için babama sarıldım. Sonra birden kendimizi turuncu renkli, siyah benekleri olan bir kıyafet, elimizde taştan bir sopa kısacası taş devrinin yöresel kıyafetleri diyelim. Devam edelim. Üstümüzü görünce şaşkına döndük. Biraz etrafta dolaşmaya başlamıştık ki upuzun, ot yiyen bir dinozor gördük. Araştırmalarımdan bildiğime göre bu bir mamenchisorus(memınçisorus) olmalıydı. Sonra kuyruğunun üstüne binip aşağıya doğru kaydık. Bu çok eğlenceliydi ama bizim daha gezmemiz gerektiği için yarıda kesmek zorunda kaldık. Ondan sonra gezerken kocaman, taç gibi kafası olan ve boynuzları olan bir dinozor gördük. Onun adı da Pentaceratops(Pentekaratops) olmalıydı. Ona biraz bakıp geçtik çünkü biraz korkmuştuk. Ardından önümüze dev gibi bir Tirex çıktı. O bizi yiyebileceği için hep birlikte kaçmaya başladık. Ama ben yakalandım. Tirex tam beni yiyordu ki babam cebinden bıçağını çıkarıp Tirex'in diş etine sapladı ve bir dişi çıktı. Ben o dişi kaptığım gibi babamla kaçmaya başladık. O arada ben elimdeki kumandanın sağ kolunu çektim ve zaman makinası önümüzde belirdi. Biz de hep birlikte zaman makinasına binip 2015'e döndük.Belki bizden başka kimse buna inanmayacaktı ama biz hep bunu hatırlayacaktık. Hem artık bir zaman makinamız ve bir Tirex dişimiz vardı.
MAMENCHİSORUS ( MEMINÇİSORUS )
PENTACERATOPS ( PENTEKARATOPS )
TİREX