Yeni okul

798 16 6
                                    

Merhaba ben azra ilk hikayemi yazıyorum umarım beğenirsiniz

Merhaba ben Alya 17 yaşındayım lise 2 ye gidiyordum .yaz tatili bitiyor lise 3 e geçecem ama ben lise 3'ü başka bir okulda başlıyacam okulumla ailem arasında sorunlar olduğu için ve İstanbuldan izmire babamın işi olduğu için taşınmak zoru da kaldım . Babamın bir holdingi var .istanbuldan izmirdeki holdingide kontrol ediyordu ama buraya taşınmak zorunda kaldım . Yeni okulum  Ted İzmir Lisesine gidicektim parayla gidenler de var ama benim puanım uyduğu için rahatlıkla gidicektim okul yarın başlıyor çok heyecanlıyım yeni okul yeni arkadaşlar ...

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım ve hemen yeni üniformalarımı giydim eteğim biraz fazla kısaydı üniformamı giydikten sonra hafif makyaj ve parlatıcı sürdüm gözlerimin mavisini belli etmek için hafif kalem çektim ve sarı uzun saçlarımı açık bıraktım ve nike airmax ayakkabılarımı giydim ve aşağı indim. Annem beni güler yüzle günaydın canım dedi.Bnde anneme günaydın annecim dedim ve kahvaltıya geçtiğimizde babamda aşağı inmiştim onu da öptükten sonra kahvaltımı yaptım ve ıphone 6s telefonumu aldıktan sonra annemi ve babamı öpüp baybay dedikten sonra söför beni olduğu yerde bekliyordu .günaydın alya hanım dedikten sonra bende ona gülerek günaydın dedim yeni lisemin önüne geldikten sonra arabadan indim ve şöföre el salladıktan sonra liseye ilk adımımı attıktan sonra dışarıda oturan erkekler beni görünce ıslık çaldı v ben onları umursamadan ilerledim kızlar bana öldürücü bakışlar yapıyordu  bende ona öldürücü bakışlar yaptım.Sınıfa girdiğimde erkek çetesi vardı bütün erkekler birinin yanınada toplanmıştı bende aradan gördüğümde çok yakışıklı kaslı siyah saçlı koyu kahverengi gözlü çocuk gördüm sşyah giyinmişti herkes üniforma giymesine rahmen o serbest simsşyah giyinmişti beni görünce bütün erkekler onun baktığı yere yanı bana bakmıştı erkeklerin bazıları ıslık çalınca kesin lan dedi herkes sustu tamam mı anladınız mı dediğinde herkes evet abi anladık dedikten sonra dağılın dedi ve herkes dağıldı sınıfta ikimiz kalınca bende tam çıkacakken sen kalıyosun dedi bende ne var dedim en istiyorsun die sordum.O da sen yeni gelecek olan kız sen misin die sorunca evet dedim ama sen yeni bir kızın geleceğini nereden biliyorsun diye sorduğumda bana doğru gelmeye başladığında hafifçe vücudumu panik sarmıştı bana dedi ki "bilirim ben bebek sen bunlara kafanı yorma " dedi.

Bende peki dedim seni beğendim gözüme girdin dikkat et dediğinde korkmuştum ve hemen snıftan uzaklaştm ders zili çaldığı da ilk dersin sosyal olduğunu öğrendim ve boş bir masaya oturdum aynı sınıftaydık onunla korkuyordum .Hoca girdiğinde herkes hocaya günaydın hocam sizi özlemişiz falan diyordu ilk ders benle birlikte bir tane daha yeni erkek çocuk gelmişti hoca onunla tanıştığında merhaba bim adım Cenk dedi.hoca memnun oldum Cenk dedi yakışıklıydı kaslıydı iyi bir çocuğa benziyordu .Sonra sıra bana gelmişti hoşgeldin kızım nereden geliyosun diye  sordu hoşbulduk benim adım Alya dedim bazı erkekler konuşıyordu hoca sesiz diye bağırdığında herkes sustu.Ben İstanbuldan geliyorum babamın işi için buraya taşınmak zorunda kaldım dedim .Öğretmen bana samimi bir şekilde gülerek bende ona güldüm.

Peki kızım hoşgeldin tekrardan dedi arkadamdaki bni sıkıştıran çocuk konuşuyordu hoca"EMRE" diye bağırdığında adının emre olduğunu öğrendim adı emreymiş.ders bitti ve ben kantin indim ve bir kahve alıp bir masaya oturdum.

Emre ve çetesi  kantine gelirken göz göze geldik ben hemen gözlerimi devirdim çetesine bi şey soledikten sonra bim yanıma oturdu ne istiyorsun diye sordum.O da bana saat 20:00 da bu sokağın 2 arkasındaki sokağa gel eğer gelmezsen seni öldürüm dedi ciddi bir sesle bende benden ne istiyorsun diye sordum gözlerimdeki yaşlar yavaş yavaş akıyordu o da akan gözlerimdeki yaşı eliyle sildi .

Geliceksin bebek de mi dedi yüzünde kötü bir sırıtış vardı .Bende tamam lanet olsun gelicem dedim o da aferim prenses beklicem seni orada dedim orada yasemin kafenin karşısındaki evin önünde bekle dedi tek başına geliceksin yoksa bitersin dedi.

Bende tamam emre tamam dedim lanet olsun tamam dedim ...


İlk bölümü nasi buldunuz akşam 2.bölümü yazıcam merak etmeyin sizleri çok seviyorum.Baybay arkadaşlar........😂❤️sizi seven yazarınız

Ukala herifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin