Ege

320 13 7
                                    

Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Dişlerimi fırçalayıp 5 dk duşa girdim . Saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra üniformamı giydim.(etek t shirt) . Aşağı indiğimde kahvaltı çoktan hazırdı. Kahvaltımı yapmaya başladığımda annem ve babamda geldi. Günaydın dedikten sonra hızlıca kahvaltımı yapıp dişlerimi fırçaladıktan sonra aşağı inip annemi babamı öptükten sonra dışarı çıktım.

Dışarıda söför günaydın alya hanım dedikten sonra bende günaydın diyip arabaya geçtim. Okula geldiğimizde arabadan indim ve okulun bahçesinde yürümeye başladım. İçeri girdiğimde emreyi gördüm yanındaki arkadaşı ile konuşıyordu bende umursamadan yürümeye devam ettim

Emre bana "Alya dur seninle konuşmam gerek" diye bağırdı. Bende umursamadan koşmaya başladım 2 adım gittim ve gider gitmez kaslı bir vücuda çarptım ve durdum. Beni tutup kendine çekmişti emre şimdi de arka bahçeye beni sürüklemeye başladı. Bende bırak beni diye bağırdım o da " kes sesini" diye bağırdı. Arka bahçede olan bazı insanlara yürüyün gidin diye kükredi. Onlarda çekip gitti. Bende "ne istiyorsun ya benden ne"! Diye bağırdım o da bana "sakın bana bir daha bağırma yoksa olacakları tahmin bile edemezsin" dedi. Bende kaçmaya çalışırken bni duvara ittirdi ve kendi arasına haps etti. Belimden sıkıca tutuyordu. Bana seni özledim olamaz mı diye şakacıktan güldü. Bende "OLAMAZ" dedim o da "OLUR" dedi. Seni bri arkadaşımla tanıştırayım dedi. Bende senin hiçbir arkadaşınla tanışmak istemiyordum dedim . Ama gördükten sonra ne diyeceksin acaba dedi bende "senin hiçbir arkadaşını tanımıyordum ne diyim ki dedi o da peki görecez dedi. Bende görecez dedim. O da EGE gel dedi. Ege mi hangi ege selinin ege mi hayır böyle bir şey olmaz olamaz. Gözlerim kapalıydı ve alya gözlerini aç dedi ege bende açtığımda selinin sevgilisi ege nin olduğunu anladım ve ben "sen , sen o sun selinin sevgilisi ege dedim" o da evet dedi bende selin bu okual geliyo aynı sınıfta olacaz biz dedim o da ewet biliyorum dedi. Sen bu okulda mısın diye  sordum o da ewt dedi. Neden göremedim ben seni dedim o da gelmedim aynı sınıftayız dedi. Emre ye baktığımda sıkılmış bir şekilde sigarasını açmış içiyordu .

Bende ege ye ben gelmeden önce emre beni biliyor muydu gösterdiniz mi selinle diye kulağına fısıldadım ege cevap vermedi sonra hatırlamıyorum bilmiyorum dedi. Kesin sölemişlerdi o yüzden kötülük yapıyordu bana keyif alıyordu. Bende sizi daha fazla dinlemek istemiyordum dedim ama adım attığım gibi sıkıca elimden tutulduğunu fark ettim. Emre bana yürü derse girme seni eve bırakacağım dedi. Bende şöför alır beni sen zahmet etme dedim alaycı bir ses tonuyla o da bana "zorlama istersen beni dedi ve elimi daha çok sıktı bende tamam dedim ve arabaya gittik mercedesin koltukalrın rahatça kendimi bırakmıştım. Evin önüne geldiğimizde bana bana doğru yaklaş dedi bende hayır dedim. O da yaklaş diye emir verdi bende yaklaştım ve yanağımdan öptü beni bende şoktaydım ve arabadan inip koştum.

Eve geldiğimde annem neden erken geldin kızım bir şey mi oldu diye sordu. Bende hayır annecim hiç bir şey olmadı. Sadece biraz başım döndü dedim. Annemde iyi misin peki diye sordu. Bende biraz uzanmaya ihtiyacım var deyip yukarı çıktım. Üstüme dize kadar tayt ve pembe düz bir t shirt giydim ve selini aradım

Selin "alo" dediğinde seline
Ege ye benden bahsettin mi dedim o da evet dedi.
Peki arkadaşı emre yi tanıyor musun diye sordum
O da evet arkadaşı bir kere yüz yüze emre  ege ben bululup kahve içtik badboy galiba korktum biraz kndan
Salak ege emre ye benden bahsetmiş ve emre ile aynı sınıftayız. Emre bana bulaşıp duruyo dedim
O da hayır yaaa dedi
Sen yatın bizim okula başlayacak mısın? Diye sordum
O da evet hatta okulun önünde buluşalım tamam mı aynı sınıfta olacaz zaten dedi
Bende aynen ama beni bekle ilk giden beklesin dedim
O da tamam anlaştık knaka dedi
Bende bay bay diyip telefonu kapattım .

Babamın geldiğini duyduğumda aşağı indim ve merhaba babacım dedim. O da merhaba kızım  dedi. Ve hemen akşam yemeğine geçtik saate baktığımda 20:50 idi bende annemlerden izin alıp duşa girdim çıktıktan sonra pjamalarımı giyip saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra yatacaktım ama başımı tam koyacaktım mesaj sesi geldi mesaja baktım

Gönderen:Meriç
İyi geceler prenses.

Bende kibar olmak amaçlı ona

Gönderilen:Meriç
Sanada.

Dedikten sonra uykuya daldım.

Ukala herifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin