Okul

23 2 0
                                    

Sabah telefonun alarmıyla uyandım.Hemen kalkıp duşa girdim.Daha sonra akşamdan hazırladığım kobinimi giydim.Üstümde su yeşili kolsuz öninden bağlamalı göbeği açık bir gömlek altıma diz üstü ten rengi bir deri etek ve yine su yeşili uzun bir çizme giydim.
Saçlarımı tarayıp uçlarına dalgalı olması için öaşa yaptım saçıma ten renfi bir fiyonklu toka geçirip serbest bıraktım çantamı alıp aşağı indim.Sabahları kahvaltı etmeyi sevmediğimden telefonumu ve kulaklığumı ve arabının anahtarını elime aldım.Siyah güneş gözlüğümüde taktım.Deri çeketimi de giyip dışarı çıktım.Arabam Audi A4dü arabama binip navigasyonu açtım koleji yazıp gittim.Okula vardığımda dışarı park edip girdim.Hemen birine Müsürün odasını sordum.Müdürün odasına tıklatıp girdim ve ismimi söyledim.Alara Barış.Sınıfımı söyledi 11-D hemen sınjfa gittim ve cam kenarına en arka sıraya oturdum.Herkes bana bakıyordu.yeni kız söylemeleri işteher. Neyse telefonumu açığ kulaklıkşarı taktım ve yabancı müzik dinkiyordum.Öğretmen girdi büve ismimi sordu.Neyse tanıştık falan...Daha sonra 20 dk kala dersin bitmesin, bir çocuk kapıyı çalmadan girdi.hoca hiç bişey diyemedi.Etrafa bakındı büve bana dığru yaklaşıp yanıma oturdu.İlk ders fizikti o yüzden pek dinlemiyordum.müzik dinlerken beni izlediğini fark ediyordum ve dönüp Neden beni izleyip duruyorsun ve neden benim yanıma oturdun dedim Bana bakıp. 1.ben sana bakmıyorum dışarı bakıyordum ve sen tam pencerenin önündesin2.ben senin yanına oturmadım sen benim yerime oturdun dedi ve onda zil. Aldı onu dinlemezlikten gelip çantamı alıp havalı bir şekilde çıktım.Yanımdaki çocukta insan değil maşalllah taş taş ama böyle ilk günden olmaz öyle neyse .Matematik sınıfına gittim ve biraz önce oturduğum yerw oturmuycaktım bende orta sıranın ensonuna oturdum.Bir çocuk gelip matematik hocası yok kolu kırılmış dedi.Öpesim geldi neyse bende uyumaya karar verdim.Gözlerimi açtığımda bana bakan iki göz kim diye kafamı kaldırdım . tine o sinir çocuk Senin burda. E ilin var dedim sinirlice Bana senin izliyordum deyince kızardım ve oradan kalkıp dışarı çıktım.Bir kız yanıma geldi merhaba. Ben dilara çok şanslısın dedi Bende anlamsdım ne şansı bu arada bende alara dedimKız bana sen fizikte emirin yerine oturdun.emirin yerine kimse oturamaz ve oturursada emir onu dövüp kaldırır kız olursada çantasını alıp yere atar ama sana birşey yapmadı iyi gününe denk geldin dedi Bende sıkıyorsa yapsın dedim gülerek ve voleybol oynadık.Çok yoruldum ve kantine gidip su aldım oturdum .Tam kalkacakken başım döndü ve gözüm karardı.
Emirin Gözünden
Alara kantine gitmişti kimse anlamasın füsiye 10 dk sonra gittim ve alara yerde bayılmıştı hemen kucağıma alıp hastanaeye götürdüm .Çok masum görünüyordu onu yerde görünce canım yandı gibi hissettim noluyordu bana okulun en havalı çocuğu aşık mı oluyordu hayır bu olamazdı Sadece alarayı kendime biraz yakın hissettim o kadar...

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin