Egész életemben a legjobb barátnőmre Lizire számíthattam csak, mivel a szüleim mindig mindent megtiltottak. Például a bulikat, mozi a barátnőimmel...stb. Viszont jól tanultam. Ha Lizinek segítség kellett feleléskor, én megfogtam a telefonom és elküldtem a választ. Nagyon sok mindenben hasonlîtunk. Úgy tekintek rá mintha a húgom lenne.
Az én nevem Julian. 18 éves vagyok.Mindig is vágytam az igaz szerelemre, de sosem kerestem. Tudom fura!
Másnap iskola után a szüleim ismerőse egy ünnepséget tartott. Csak én mentem és a húgom , Ann,mivel anya és apa interjúra mentek.
Muszály volt taxit hívnom a hugommal. Utazás közben kinéztem az ablakon, hogy érezzem a virágok illatát és a friss szellőt. De nem tartott sokáig...
- Hé te! - ordított egy srác hátulról, miközben piros volt a lámpa.
Hátranéztem, hogy tudjam ki az.
- Igen, te. Csúfság!
Abban a pillantaban visszanéztem és figyeltem tovább a virágokat.
Hallottam a motor hangját, hogy egyre közelebb jön.
Megfogta a kezem, én meg elvettem.
- Mit akarsz?!
- Csúfság!
Mikor zöld színre váltott a lámpa és elindult a kocsi ,én még visszanéztem rá és bemutattam neki.
Mire odaértunk, már elfelejtettem az egészet. Nem is kell az életembe. Nagyon örültem, mikor megláttam Lizit. Adott egy lezsgőt és koccintottunk.
Megmutatta az új házát. Gyönyörű szobája volt. Gyönyörű liliom színű volt a fal és rajta tapéta. Az ágya pamut lepedővel volt lefedve, rajta cifra virágok. Az ágy felett a mi képünk volt fent és alatta egy BFF felirat.
- Nagyon szép a szobád - mondtam
- Köszi! Tetszik az ágy fölötti kép? - kérdezte kíváncsian .
- Nagyon tetszik - mondtam, azután átöleltem.
- Akkor jó, mert már izgultam .
Egyszer csak üvegtörést hallottunk. Azonnal oda rohantunk . Mikor megláttuk, azonnal hívtuk a rendőrséget. Nagyon megijedtem. Egybe két érzés folyt össze: félelem-düh. A düh azért, mert megláttam azt a srácot aki csúfságnak nevezett. El akartam bújni, de meglátott. Inkább megvártam míg idejön.
- Hello Csúfság!
- Ne nevezz csúfságnak!
- Miért ne ?! Talán rossz ha Csúfságnak nevezlek, hisz illik hozzád!
Akkor szakadt el a cérna! Fogtam egy juicet és leöntöttem. Nagyon jó érzés volt, de mikor megláttam az mérges arcát, már egy kicsit féltem.
Levette a bőrdzsekijét ,megfogta a csípőmet és felvett a vállára.
- Engedj el! Nem hallod ! Engedj el!
Az egyik fiú osztálytársam, Even (,aki persze szerelmes volt belém), mikor meglátta, hogy a srác vállán vagyok, azonnal odafutott és be akart verni neki, de ő előbb elintézte.
Mikor megláttam már megijedtem.
- Jó, Jó! Figyelj! Nagyon sajnálom! Nem akartam, csak mérges voltam! Kérlek engedj el! - Mondtam aggódóan.
- Késő bánat!
- Kérlek!
Mikor megláttam a medencét valahogy éreztem, hogy ebből baj lesz.
Hirtelen ugrást éreztemés utána a csobbanást.
- Te normális vagy?! - kérdeztem idegesen
- Bocsi, de ezt muszály volt! Engem senki se önthet le!
- Pedig megérdemelted!!!
- Jó, ebbe te nyertél!
Mikor kiszálltam a vízből nagyon fáztam.
- Egyépként jól áll ez a ruha vizesen! - mondta röhögve
Amikor megláttam hogy átlátszik a fehérbeműm azonnal beszálltam a habos medencébe.
Miután meghallotta a rendőrautó hangját kiszállt .
- Máskor is szívesen habfürdőzök veled.
- Tűnj el! Menj már! Nem hallod!?
- Jo, jó!
Segített Even kihúzni a vízből és a kocsijával elindultunk. Beszélgetés közben motor hangot hallottunk. Azonnal megnéztük a visszapillantó tükröt . Láttam azt a srácot a haverjaival eggyütt. Elkezték útközben összetörni a kocsit. Even bátorságból elkezdett fékezni és elütötte az egyik motorost. A motoros azonnal felállt . A srác utánunk ment.
- Ann, szállj ki az autóból!
- Tessék?!
-AZT MONDTAM SZÁLLJ KI!
Végül kiszálltam. Abban a pillanatban elindította a gázt és elindult. Nagyon nag bunkó volt !
Megláttam a habfürdős srácot a motorral és ő is. Megállt.
- Na mi van azzal a hősöddel?!
- 1 : nem a hősöm
2: elhúzott
3: ő egy bunkó paraszt, és tökéletesen illenétek egymáshoz.
- Hát akkor nem viszlek haza.
- Oké. Akkor én itt megvárom a következő kocsit.
Emlegetett szamár, épp egy kocsi jött.
- Héé! Álljon meg. - ordított ám és megállt.
- Szia cica! Beülsz? - mondta a kocsi.
- Én meg beverjek neked?! - mondta agresszívan a srác
Abban a pillanatban elhúzott.
- Kösz! Ha ezekhez nem engedsz fel, akkor vigyék el.
- Oké!
Felületem a motorra és elvitt a házba.
Azonnal elvette a sálam. Én el akartam venni, de inkább feladtam.
- Mi a neved? - kérdezte
- Szerinted pont neked mondom el! Pfff!
- Az én nevem: Hugo
- Szép név! De én most megyek. Pillanat csak megnézem a teloszámod!
- Tessék?!
- Tessék. Itt van!
- Hülye!
- Szia!
- Hello!
Miután felértem a házba kinéztem az ablakon!Akinek tetszik írjon kommentet, hogy folytassam- e! Sziasztok!