Bu bölümü dilayy'a armağan ediyorum :D Lütfen onun da hikayelerini okuyuuun :D
YA YAYINLARKEN YANLIŞLIK OLDU LÜTFEN OKUDUYSANIZ BİLE BİR KEZ DAHA OKUYUN!! BİR KİŞİ BEĞENİP DE YB İSTERSE HİMEN YAZICAM ^-^
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Facebook'a girdim. Ve gözüm hemen sohbet sayfasında Nelly'i aramaya başladı. Açıktı. Her zamanki gibi onunla konuşacaktım.
-Nelly! Selam! :D
O da cevap yazmakta gecikmedi tabii.
-Selam, hayatım. Abbs -Selam Nel. :D
-Seni çok seviyorum hayatıım :D <3
-Ben de dostum! Ben dee <3
-Bir taneem <3
- Annenler napıyor?
-Hani bunu bir kez daha sormayacaktın? Ben onların ... Ö-öö..
-Tamam hayatım, çok özür dilerim. Ben de aynı şeyi yaşadım nasıl unutup duygularını incitirim bilmiyorum. Bir daha olmaaz! :(
-Peki, peki affediyorum Nell. Ben sana hiç kıyar mıyım!
-Abbs! Vampir, kurtadam, hayalet (vb) lere inanıyor musun?
-Ah, hayır tabii ki Nell. Çok, çok saçmaa! :D
- Bence de öyle! :D
Nell'le evlerimizin arasında birkaç blok vardı. Birbirimizi sürekli ziyaret ederdik, ama bugün face'den konuşmayı tercih etmiştik. Değişiklik herkese yarar ;) Nell'le dostluğumuz yıllar öncesine dayanıyordu. 7 yıl önce, bir otobüs bekleme sırasında tanışmıştık. İkimizin de 18 yaşında olması, zevklerimiz, huylarımız düşüncelerimiz birdi. Ve sanırım bu da bizim kaynaşmamızı sağlayan önemli bir husustu. Hele hele aramızda birkaç blok olduğunu öğrenince... Telefondan çığlık attığımız o günü asla unutamıyorum! :) Nelly'den mesaj gelince heyecanlı bir biçimde incelediğim sayfayı kapatıp ona baktım.
-Abbs!! Napıyosuun! :D
-Abss! Seni çok seviyorum hayatıım!
Abbs orda mısın!!
Aovv, bir mesaj atmamış. Sayfaya dalmışıım.
-Pardon, Nell. Bir ünlü sayfasındaydım daa. :(
-Tamam neyse. Abbs! İçeriden sesler geliyo çok korkuyorum :o
-Korkma, hayatım rüzgarlı bir havadan ne beklersin ki! :D
-Abbs sesler artıyor ama! Kapı çarpma sesleri...
-Nell, hayatım fırtına başlayabilir.. Hem akşamüstü.. Kardeşin.. Demetria? Orada değil mi?
-Ohh! Demetria! Onu tamamen unutmuşum! Bir saniye telefonumla birlikte odasına gideyim.. Bana şans dile Abbs..
-Tamam Nell, sorun yok ! :)
-Ohh! Allah'ım (Tanrı'm değil ı ıh :D ) ! Bu-burda ne olmux (harfleri karışık atmaya başlamıştı.) inanamgyrm!! Oh, hayır!
Ne olduğunu çok merak etmiştim. Heyecanla telefonunu aradım.
-Abbs! Ne olduğuna inanamazsın! Sesi titriyordu.
-Abbs! Burada yalnız değilim !! 2 kişi!! İMDAAAAAA... Son ses çığlıklarla sona ermiş ve tamamlanmamıştı. Bir yere düşme sesinden sonra telefon kapandı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir kurtadam, bir ruh ve ben: Bir Vampir!
Adventure3 kız.. Sade bir yaşam sürerlerken aniden gelişen ve hayatlarını alt üst eden olaylar.. Bunların altından kalkabilecekler mi? Oku ve buna sen karar ver.