Mobilden griyorum o yuzden ç falan olmaz hepsiyle ugrasmaya useniyorum :3 uzur dileriim :3
Adini unuttugum kisi elestirin icin cooookk sagol baskalari da yapsin cok mesut oleyom :3 neyse yeni bolum:
----------------------------------------
Telefon kapandiktan sonra sanirim meraktan catlayacaktim. Eger, Nell'e, dostuma, hayatima, kardesime; kisaca herseyime bi sey olsa ne yapardim bilmiyorum. Buyuk ihtimalle yasayamazdim.
Kafam bu ve bunun gibi dusuncelerle doluyken aceleyle uzerime bir yagmurluk giydim. Haksiz da degildim hani. Gokyuzunu kaplayan siyah- gri bulutlar baslayacak bir firtinanin habercisiydi. Bunun yaninda hafif bir yagmur da vardi. Hafif dediysem normal bir insana gore hafif. Bana goreyse, beynimdeki firtinaya cok uymustu ve (soguktan mi bilmiyorum ama sanirim degil...) titremeye baslamistim.
Ben bu dusuncelerle bogusa durayim, apartman kapisinin onune gelmistim bile. Cok korkuyordum hem de cook. Merdivenleri ikiser ucer cikarken, birazdan Nell'in kapisinin onundeydim iste. Hic haksiz degildi. Eve birileri girmisti. Hem de hic kapiyi calmisa benzemiyordu. Kapi sinsi ama sessizce kilitten acilmis, iceri girilmisti. Aralik kapidan iceri girdim. Bahse girerim ki, biraz yakinimda olan biri bu sessizlik icinde kalp atislarimi duyabilirdi.. Sessizlik dedim, evet ; Nell ortalikta yoktu!
Acayip bir sekilde korkarak Nell'in odasindan once bulunan Demetria'nin odasina girdim. Hic kimse yoktu... Ama.. Ama Demetria'nin yataginin bir bolumu tumden kandi. Ve biraz yakinimda duran Nelly'nin telefonu.. Parcalanmisti. Dudagimi isirarak korkuyla dolu birkac adimla odanin daha da icine dogru ilerledim. Sanki birden beynim uyusmustu. Yataga bakakalmistim ve aklimda milyonlarca kotu sey siralaniyordu. Ve birden... Boynumda bir yanma hisettim! Bir isirilma hissi! (Daha once yasadigimdan biliyordum -elimden- ) bu hic bir kopek isirmasina benzemiyordu... Elimi boynuma goturdum ve elimin her yeri kana bulandi.. Ve o anda (beni kan tutmasinin da etkisi olacak ki ) bir bas donmesi, bir uyusma hisettim. Yere dusecegimi hissediyordum... Ve yanilmamistim da... Peki yere duserken gordugum sey?.. Aman Tanrim halisyunasyon mu gormeye baslamistim!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir kurtadam, bir ruh ve ben: Bir Vampir!
Pertualangan3 kız.. Sade bir yaşam sürerlerken aniden gelişen ve hayatlarını alt üst eden olaylar.. Bunların altından kalkabilecekler mi? Oku ve buna sen karar ver.