Kaan'dan sonra nefret bile edemediğim birisi vardı...Serdar diye bir çocuk..Şevval'in eski sevgilisiydi.Sinan Şevval'i taciz ederken görmüştü Serdar'ı..Bu çocuk sinir hastası durur mu sakin?Kaan'a giriştiği gibi Serdar'a da girişmişti.Tabii o arada Şevval'in sol gözüne yumruk atmıştı.Serdar'ı tehdit ettikten sonra Şevval'i hemen hastaneye götürdü.Gözüne hemen dikiş atmışlardı birkaç tane.Birkaç dediğime bakmayın müşade altına alıp 5-6 tane dikiş atmışlardı..Sonra Sinan,Şevval'i Betül Teyze'ye götürdü.Betül Teyze Şevval'in annesiydi.Betül Teyze'ye ''Betüşcüğüm''diye seslenirdik.Sinirli olduğunu anladığımız zaman hemen U Dönüşü yapıp,Betül Teyze derdik haliyle..Sinan ,Şevval'i Betüş'e emanet ettikten sonra beni aradı.BENİ.Neden şaşırdığımı söyleyeyim;Daha çok Okan'la dertleşirdi.Erkekler-Kızlar muhabbetti olurdu klasik konuşmalar işte..Kim kime şunu demiş,bu bunu niye almış falan Şevval'le bunları konuşurduk biz işsiz kızlar.Onlar daha farklı konuşurlardı.Biz de ne konuşuyorlar diye bardakları kapıya yaslardık işte..Ama o gün farklıydı sanki.Sesi biraz durgun geliyordu sanki.Hemen parka gittim.Bir şey mi oldu? diyecekken omzunu omzuma yaslayıp ağlamaya başladı.Neden ağladığını anlayamamıştım.Onu sakinleştirmeye çalışıyordum fakat sakinleştirmeye çalıştıkça hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.Benim de gözlerim dolmuştu ama ağlamayacaktım onun için.Ağlaması durunca sordum; Neden ağladın be sinaşkım?Niye,niye,niye?! diye bağırdım.O da ağzımı kapatarak bana bir şartım var dedi ve şunları da ekledi '' Bizimkilere söylemeyeceksin tamam mı?Anlaştık mı?''Ben de yüzümle tamam işareti yaptım.Kimseye söylemeyeceğimi anlayınca anlatmaya başladı.
'Biz Almanya'ya taşınabilirmişiz,sizi görmeye gelebilirim o da 15 tatilde.'Tabi ben de soramadan edemedim 'NEDEN'? diye.'Babamın iş seyehati yüzünden dedi. Frankfurt'a gideceğini ve bizi de götürüceğini söyledi babam annemle konuşurken duydum.Annem anlamasın diye elime dergi alıp odaya geçtim ve kapıyı kilitledim.Size nasıl söyleyebilirdim ki? Ben de sadece sana söylemek istedim sadece sana.Unutma bak,kimseye söylemeyeceksin.Anneme bile.'Sinan'ın sözlerine sadece -kardeşlik sırrı -diye karşılık verebildim.Sinan'ın babası yani Bora Amca 2-3 senedir Güney Kore'de idi iş toplantıları yüzünden.Babam'la ortaktı Bora Amca.Ben korktum biz de gideceğiz diye.İşin aslı sonradan çıktı tabi.Bora Amca 1 hafta daha dünyayı dolaşacaktı,babamda 3 gün sonra gelecekmiş öyle demişti bize,ama Bora Amca ile gelecekmiş,çalışmalarına Türkiye'de devam edeceklermiş.Sinan'la vedalaştıktan sonra hemen eve geldim,karanlıktan biraz ürperiyordum sanki.-Bir de sarhoş çocuklar olduğunda evin kapısını,iç kapıyı hatta çatı katının kapısını kilitliyorum da fobim oldu neredeyse.-Sinan için de benim için de derin bir 'OH' çektim.Artık yatabilirdim çünkü çok uykum vardı....TA Kİ O GELENE KADAR!Kaan odamın balkonuna tırmanmış bir şekilde balkonun camına tıklatıyordu.Gecenin 2'sinde uyanmıştım su almak için.Mutfağa gidip su içtiğimde üşümüştüm çünkü annem mutfak camını açmıştı yatmadan önce.(Merak etmeyin tabiki de pencereler demirli.)Mutfak serin olunca hırka almaya gittim odama.Bir baktım bir daha baktım! Kaan soğuktan titriyordu hemen balkon kapısını açıp içeri aldım giyeceğim hırkayı ona verip,hemen depoya koştum.Yavaş yapmak zorundaydım fakat hızlı olmam da lazımdı.Koşar adımla depodan elektrikli sobayı getirdim önüne koydum.Koşmaktan nefes nefese kalmıştım.Yeniden mutfağa gidip bir bardak su içtim ve sanırsam acıkmıştı.Hissetmiştim bunu.Onca senelik kardeşimdi sonuçta. Hemen ekmek arası nutella sürdüm ve bir bardak süt koydum.İkisini de tepsiye koyduktan sonra dikkatli bir şekilde yukarı çıktım.Kaan'a verdim hemen nutellalı ekmeği yemeğe başladı hissetiğim için zorla güldü.Üşüdüğü için gülemiyordu bile.İçimi garip bir duygu sardı hemen.'Sakin ol Selin sakinleş Selin,gece boyunca burada duracak sonra hemen gidecek Selin..' Böyle diye diye kendimi teselli ediyordum.Sessizlik oldu 4-5 dakika.Sonra bana döndü ve 'Seni sevmem hataydı özür dilerim'dedi.Bende dedim ki; 'Birini sevmen suç değil,istediğin kişiyi sevebilirsin bu senin hakkın ayrıca kendini suçlama beni sevmen senin suçun değil..' dedim ondan gözlerimi kaçırarak.'Hayır,seni sevmem suçtu o kadar vicdan azabı çekiyorum ki..'dedi.Bende havayı yumuşatayım diye 'Off,bu konuyu konuşmaya mı geldin kayıp balık nemo?'dedim onu gülümsetmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Gökkuşağa Dönüştüğü An
Teen FictionMerhaba arkadaşlar bu benim ilk kitap yazışım,o yüzden biraz kusur vardır mutlaka. Anlayışınız için teşekkür ederim NOT: BAŞLIK İLE KİTAP ARASINDA BİR BAĞLANTI YOKTUR.Bana ilham veren perim @mishapm'YE Teşekkür ediyorum.