Claymore

19 3 1
                                    

Claymore e o grupare "secreta" de femei antrenate cat se poate de sever, reusind pana la finalul antrenamentelor sa fie in stare sa reziste mai multe saptamani fara mancare.
De asemenea, cu asa un antrenament, nu ajung prea des in situatia in care sa fie ranite. Cu toate astea, chiar daca sunt, rezista si la cele mai severe rani si de obicei mor doar atunci cand raman fara cap.
De ce?

In viata reala, nici cu cel mai inalt grad de pregatire, nici un barbat, nici-o femeie n-ar fi in stare sa reziste presiunii sub care sunt puse aceste luptatoare. De aceea, o data ce accepta sa faca parte din grupare de la o varsta frageda, fetelor le este injectat in corp sange de Ioma.

Ioma este o creatura aproape nemuritoare pe care luptatoarele Claymore sunt obligate sa la omoare.
Procesul nu e greu. Mai intai elimina mainile. Degetele Ioma pot fi niste sulite mortale care se pot lungi cat doreste creatura. O data ce bratele au fost taiate, sa elimine si capul nu mai e o treaba atat de grea.

Cu toate astea, prezenta sangelui de Ioma in corpul lor le poate transforma la nevoie, in niste monstrii.
Pentru aste exista "cartonasele negre". Aceste cartonase, nu mai mari decat cartile de joc au pe ele scris numele unei lupatoare care a abuzat de puterile ei.
De obicei cea mai buna prietena a nefericitei e cea care trebuie s-o omoare.
Usor, atunci cand victima e constienta ca trebuie sa moara.
Nu chiar atat de placut cand trebuie sa lupti cu o Claymore devenita Ioma....
De aceea eu o admir enorm pe Teressa.

Claymore sunt caracterizate prin parul blond, aporape alb si ochii gri deschis, supranumite de multe ori "Vrajitoarele cu ochi de argint".

Mai departe va las pe voi sa urmariti serialul. E foarte reusit, inclusiv grafica e de exceptie.

My ******* WorldUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum