Foarte sincer, nu cred ca exista un anime care sa-mi fi placut mai mult ca acesta.
Povestea e scurta, fara porcarii ca romantism (cel mai tare punct), actiune, sange, crime.... Nazisti....Personajul principal e Alucard, care pe mine m-a lasat (la propriu) cu gura cascata. Nu, nu e nici pe aproape un om normal. Detinatorul a celor mai mortale arme, pornind de la personalitatea lui, pana la CELE MAI MORTALE ARME, o pereche de pistoale 454 Casull, tipul asta mi-a dovedit in nenumarate randuri 1 lucru: e roman.
Incepand de la numele lui, care scris invers, e Dracula, la obsesia pentru sange si faptul ca-i un vampir, pana la placerea de a-si trage victimele in orice fel de tarus, sulita.... Betele de la steaguri.....
Pe bune.... In momentul asta nu cred ca-s singura care se gandeste la o singura persoana....
Zic si eu, poate la Vlad Tepes, aka Dracula, pe locul 1 in mai multe topuri recunoscut drept cel mai malefic om din istorie. Stiti voi, tipul ala care a domnit in Romania si care avea o chestie cu omoratul hotilor prin adaugarea la un "insectar" mai special?Nu o sa mai continui momentan, deoarece in aceasta carte voi vorbi cel mai mult despre acest anime, deoarece e atat de necunoscut si totusi atat de AWESOME!