Jeonghan(2)

136 6 0
                                    

Aku pown terus terang kat adik aku'sejak bile kau kenal die?'die pown ckp'bulan lepas'lepas die jwb tu..aq gelak sampai satu rumah bergegar.aku jwb lah'akak kenal dioranh sejak dieorg blom debut lagi dik'
Adik:what!!!
Lepas2 aq tidur terus tersengih2 mcm org kene sampuk(tau tau je lah).

Keesokkan harinye(cheh ayat)

Dpn mata aq ade adik aq terus..bosan duh tgk muke die hari2..nk termuntah pown ade..pagi tu,aq siap2 terus pegi tempat seventeen semalam..

Lepas dh sampai(lame jugak ah)

Diorang tidur lagi..aku masakkan untuk diorang..ape yg ade kt dapur dorm diorang tuh..(teringin gak masak tuk oppa2 aq)lepas siap,Dino bangun.nasib baik sempat nyorok.
Flashback.
Lepas aq masak tu,aq tulis surat untuk dieorg..
End flashback
Dino:Hyung!!
Semue dtg sbb terkejut suara dino n bau makanan tuh..
Scoups:sapa masak?
Tibe2 jeonghan nmpak aku nyorok n die ckp 'org dh manpak,keluar je lah'aq pown keluar setelah jeonghan suruh aq..
'Kaw ke yg masak'jeonghan tanye aq..aq hanye menganguk kepala je..
Dieorg berebut mknan mcm x enah makan setaun..
Lepas tu..diorang suruh aq tinggal situ supaya aq masak n buat keje rumah mcm bibik..omg!
Aq mintak kebenaran tuk balik n ambik baju aq yg selambak..
Diorg benarkan..
Aq pown ambik baju sebanyak yg mungkin..n cube lari dgn beg yg mcm batu tu..
'Nk tidur mane plak nih?'tanye adik aq
Aq pown ckp je lah aq nk tidur rumah kawan(konon je lah tu)..
Aq pown bawak kereta aq(ceh lesen pown tah x de)..
Meluru ke dorm depa..
Setelah sampai..
Scoups:ni bilik kaw..ceo ckp kaw boleh tidur sini tapi kalau kaw pandai menari kaw boleh jdi member seventeen..
Aq:member seventeen!!
.......
Bersambung

Beautiful BoyfriendWhere stories live. Discover now