Gerisi karanlık deildi☺
Gözlerimi açtığımda bir evin bolkonunda
Duruyordum ama yanımda meriç yoktu bir yerden gelen ses ile irkildim aşağı baktıgımda kalp şeklinde süslenmiş kocaman bir yer gördüm ve içinde meriç duruyordu...
Bana baktı güldü veeeee benimle çıkar mısın?merve"dedi.
Ben gerçekten şok olmuştum ve elim ayağımı hissetmiyordum.meriç bana bakıyordu yalvaran gözlerle.ben hala öylece Duruyordum. Beni yanına çağırdı ben aşşağı koşa koşa indim ve bana gel işareti yapıyordu. Bende gittim yanına bana sarıldı ben düşünüyordum cevabı 'evet mi?' 'Hayır mı?'.
Ona baktım gözleri parlıyordu resmen.
Meriç:cevabın ne merve
Ben:meriç seni anlıyorum ama bana süre ver sana cevabımı söyleyeceğim.Yarın akşam buluşalım o zamana kadar düşünmüş olurum.Meriç başıyla onayladı ve elimi tuttu eve doğru yürümeye başladık.
Eve geldiğimizde ev her ince ayrıntısına kadar süslenmişti. Bana baktı gülümsedi.
Meriç:bir şeyler izleyelim mi?
Ben:tamam.
Meriç film seçiyordu bende hep o anı düşünüyordum. Ve bir film buldu adı fazla anlaşılmasada eski bir film olduğu belliydi.Oturduk ve izlemeye başladık birazcık deil fazla duygusaldı bazı yerlerinde ağlıyordum meriç benim ağladıgımı gördüğünde bana daha sıkı sarilıyordu.Bir buçuk saat boyunca onu izledik ve sonra kalkmaya karar verdik. Kalktıgımda montumu giydim ve o da giydi kapıyı kilitledikten sonra aşşağı inerken elimi tuttu bu sefer gözüm bağlı deildi en azından...
Otele gelmiştik ben kendi odama girdim meriçte kendi odasına gitti.girer girmez bir'ohh'cektim yatağın üstüne atladım ve düşünmeye başladım aslında iyi biriydi ama fazla tanımıyordum kafam çok karıştı ne yapacağımı bilmiyordum. Azra yoktu telefonu aldım tam arıyacaktım kapı açıldı gelen azraydı. Hatırladım da onu sorguya Çekicektim.Yanıma çağırdım.
Ben:azra bugün sende bir şey dikkatimi çekti Miray berk dediği an şaşırdın fazlasıyla neden?şaşırdın.
Azra:neden şaşırim ki.
Azra bunları söylerken yanakları kıpkırmızı olmuştu. Ben fazla ustelemedim yoksa çok sıkarsam bu kez
hiç konuşmayacaktı. Doktor kendi haline bırak demişti☺. Benim Karnım çok açıkmıştı aşşağı inip açık büfeye bir şeyler aldım yemek yerken meriç'i düşünüyordum,ne desem acaba teklifine diye içimden bir ses 'evet ' de diyordu.
Yarın akşama kadar vaktim vardı. Yemeği yedikten sonra yukarı çıktım meriç lerin kapısının önüne geldiğimde duraksadım yine içimden bir ses ' kapıyı çal ve cevabının evet olduğunu söyle 'diyordu.
Ama bu sefer iç sese güvenmedim kendi odama gittim içeri girdim azra televizyon izliyordu. Ben de elime telefonu aldım wattpad den kitap okumaya başladım. Bir saat boyunca kitap okudum cama baktım karanlıkta sonra saate bakmak aklıma geldi,saate baktığımda on buçuktu uyumaya gittim çünkü yarın büyük gündü .azra ben yatıyorum dedim'tamam' dedi sonrada yattım gerisi karanlık.YARIN BÜYÜK GÜN...
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OKURLAR VE DE VOTELEMEYİ SİZİN YORUMLARINIZ BENİ MUTLU EDİYOR☺...