Medya:azra
Kendimi iyi hissetmiyordum gözlerimi açtığımda hala karın üstünde oturduğum hissettim .Karşımda biri duruyordu ama bulanık görüyordum gözlerimi açıp kapadığımda daha da netleşti ben şok oldum çünkü karşımda meriç duruyordu.
Ayağa kalkmaya çalıştım ama kalkamıyordum üstümde kacaman bir yük varmış gibiydi.
Meriç:sana bir şey olacak diye çok korktum merve.
Ben:bir şeyim yok ama sen beni nereden buldun.
Meriç:o gün sana msj attığım da gideceğini söylediğin için bende gelmek istedim ve sen bilet alırken oradayım senden gizlenmeye çalışan da bendim.
Ben:inanmıyorum yani sen miydin o?
Meriç:evet,artık içeri girelim mi?
Ben:evet birazcık üşüdüm zaten.
İçeri girdik ve beni odama kadar taşıdı odalarımız yan yana idi. İçeri girdiğimde azra Miray ile konuşuyordu. Ben koltuğa uzandım onları umursamadım azra yanıma geldi ve ne oldu diye sordu bende yorgun olduğum için sonra anlatırım dedim,ve uyudum.Azra'nın ağzından
Ablam uyudu bizim de canımız sıkıldığı için kahve içmeye gittik.
Miray:azra benim buralarda oturan bir arkadaşım var onu çağırsam bir sorun olurmu.
Azra:tamam olur benim için sıkıntı değil.
Miray:10 dk sonra burada olur.
Bende Miray ile ikimize kahve almaya gittim. Geldiğimde benim yerime biri oturuyordu galiba Miray 'ın dediği çocuktu.
Miray:azra gel sana arkadaşımı tanıtayım
Ben:tamam sandalye alıp geliyorum.
Aldım ve karşısına oturdum çocuk ile aynı yaştaydık ama bana gıcık gıcık bakıyordu ben de ona:)
Miray:azra bu berk.
Miray:berk bu da azra.
Ben çoçuğa gıcık gıcık bakıyordum o da bana.
Berk:sen çok küçük değil misin?
Ben sinirlenmiştim onu öldürecek gibi bakıyordum.
Azra: Hayır canımmm.
Bana güldü sonra kaç yaşındasın dedi ben de 18 dedim galiba aynı yaştaydık.
Ama onu umursamadan başka bir yere bakıyordum arada bir gizli gizli bakıyordum .o da bana bakıp gülüyordü.
Ben:Miray gidelim mi benim çok canım sıkılmaya başladı.
Miray:tamam ama dışarıda kar topu savaşı yapıcaz.
Ben:tamam.
Dışarı çıktık herkes çok eğleniyordu biz de kar topu savaşı yaptık tabii berkte vardı.Hep bana atıyordu ama gerçekten eğleniyorduk sonra kardan adam yaptık ve onla selfie yaptık☺. Biraz daha oyalandıktan sonra berk gitti biz de içeri girdik ben kendi odama Miray kendi odasına gitti . Ablam koltuktan kendi yatağına gitmiş bende saate baktım saat sekiz buçuktu televizyon izledim bir saat sonra da atıştırmalık bir şeyler yedim ve uyudum gerisi karanlık...