THE SIMS 3 AMBİTİONS

16 1 0
                                    

Arkadaşlar bu eklenti paketleri ve Stuff packleri sırasıyla yazıyorum.stuff packleri eklenti paketlerinden sonra yazacağım.

Ambitions  yeni iş yerleri  ve  siminizle  birlik yapa bildiğiniz işlerdir.Bu eklenti paketisiminizin yaptığı işleri göre bilmenizi sağlıyor.

İtfaiyeci;

Yalnızca en cesur en asil Sim'ler itfaiyecilik mesleğine talip olunurlar. Ekibe katılan Sim'ler acil durumlarda mahallelerini kurtarmak ve Sim'lere yardım etmekten sorumlu olacaklardır. Diğer bir deyişle Sim'iniz yangınları söndürecek, diğer Sim'leri çeşitli krizlerden ve doğal afetlerden kurtaracaktır. Kulağa yeterince kolay geliyor değil mi? Sim'iniz itfaiyeci olabilmek için mahalledeki itfaiye merkezine gidip başvurmalıdır.
Alevlerle savaşmak kadar heyecan verici olmasa da, çalışma saatleri sırasında itfaiyecilerin itfaiye merkezinde olup ekipmanlarının bakımını yapmaları ve her türlü acil duruma hazır olmaları da çok önemlidir. Neden? Çünkü felaketler geliyorum demez.
Sim'ler ayrıca atletiklik ve beceriklilik yeteneklerini itfaiye merkezinde geliştirebilirler. Son olarak da itfaiyeciler birbirleriyle arkadaş olmalıdır, çünkü hepimizin bildiği gibi bu hem itfaiye merkezi, hem şehir için en iyisidir.

Hayalet Avcısı;

Sim'iniz mezarlıkta takılmayı seviyor mu? (Gerçekten mi?) Geceleri ortaya çıkan şeyleri incelemeye ilgi mi duyuyor? Eline Banshee Banisher'ı alan Sim'iniz mahalledeki ev ev binalardaki ruhları, hortlakları ve hayaletleri kovalayacak. Bu meslekte uzmanlaşmak isteyen Sim'ler hayalet bulmak, yakalamak ve toplamak için gereken aletleri iş üzerindetken veya boş zamanlarında da kullanabilirler. İşe başvurmak için bilim merkezine başvurun, topladığınız ruhları satmak için yine bilim merkezini ziyaret edin. Hayalet seven Sim'ler macera dolu bu mesleğe bayılacaklar, ama aklınızdan çıkarmayın: hayalet avı oldukça korkutucu olabilir! Böö!(merak etmeyin asla korkutucu bir iş değil)

Doktor;

Küçük Tommy'nin midesi mi bulanıyor? Anne kendini hasta mı hissediyor? Eğer Sim'iniz Tommy ve annenin durumuna tanı koymak istiyorsa, doktor önlüğünü giyme zamanı geldi demektir. Tıp eğilimli olan Sim'ler doktorların yüksek tempolu koşturmacasına katılabilirler. Sürekli tetikte olması gereken Doktor Sim'ler az uyuyarak her türlü tıbbı sorunla başa çıkmaya hazır olmalıdır.
Hastaneye gitmek için Sim'inizin kolunu kırmasını beklemeyin. Sim'inizle şehirdeki hastaneye gidin ve doktor olmak için başvurun, hemen!

Dedektif;

Komşunuzun en sevdiği otomobili veya daha kötüsü, domateslerini kimin "ödünç aldığını" bulun! Dedektifliğe gönül veren Sim'ler şehrin suç ortamlarında gezmeli, şüpheli aktiviteleri tekip etmeli ve şehri güvende tutmalıdır. Etraftaki çalılıklardan faydalanarak dilediğiniz herkesi gözetleyebilirsiniz. Ancak tüm dedektif Sim'ler yozlaşmanın karşısında olmayabilir. Diğer Sim'lere şantaj yapabilir, kendilerini yaramaz hissediyorlarsa komşularının evine dalabilirler. Yaramaz dedektif!

İç Mimar;

Bazı Sim'ler evin içindeki mobilyaların yerlerini değiştirip tamamen farklı görünmesini sağlayabilir, hatta el atmışken işi dış görünümü değiştirmeye kadar götürebilirler. Bu meslek Sim'inizin içindeki sanatçıyı dışarı çıkarması için mükemmeldir. Mahallenin görüntüsünü geliştirebilir veya diğer evlerin Sim'inizin görkemli malikânesinin yanında kulübe gibi görünmesini sağlayabilirsiniz.
İç Mimar Sim'inize çizim masası alarak tasarım yeteneğini geliştirebilirsiniz. Sim'inizin tamamladığı her bir iş portföyüne eklenecek ve feng shui'sini arttıracaktır.

Stilist;

Zevkli olan Sim'ler yeni trendler başlatıp diğer Sim'lere örnek olmayı severler. Stilistlik mesleğinde Sim'iniz yeni moda konseptleri ararken yeteneklerinizi geliştirebilirsiniz. Stilistler de portföyleri üzerinde çalışmalıdır. Bütün müşterilerini güzelleştirdikten sonra yeni görünümlerinin fotoğraflarını çekerek yapabilirler. Eğer Sim'iniz kendi güzellik salonuna sahipse diğer Sim'lere yapmış olduğu muhteşem işleri sergileyebilir. Sim'iniz bu kariyerde 3. seviyeye ulaştığında stilistlik çağrıları alabilir. Ne kadar güzel.

Dövmeler;
Sert Sim'ler vücutlarını tuval olarak kullanarak radikal dövmelerini sergileyebilirler. Artık Sim'lerinizin dövmelerini görünmeyecek yerlere saklamak zorunda olmayacaksınız. Tabi patronun karşısına çıkarmıyorsanız.
Sim'leriniz oyunun başında Bir Sim Yaratmak kısmında birbirinden güzel dövmeler seçebilir veya daha sonra bir dövme stüdyosuna giderek dövme yaptırabilirler. Sim'lerinizi iğne altına yatırmadan önce bilmeniz gereken birkaç şey vardır. Öncelikle Sim'ler vücutlarının birçok bölgesine dövme yaptırabilirler. Sim'inizin neresine dövme yaptıracağınıza karar verdikten sonra, o bölgenin düğmelerine tıklayarak görüntüyü yakınlaştırın. Öğreneğin Sim'inizin sırtı için bir dövme seçtikten sonra dövmeyi boyuna, sırtın üst kısmına, sırtın alt kısmına veya tamamına yaptırabilirsiniz.
Dövme yerini ve modelini seçtikten sonra aynı makyajda olduğu gibi renkleriyle oynayabilirsiniz. Ayrıca dövmeleri birbirinin üzerine katman şeklinde yaptırmayı da seçebilirsiniz. Bunun için sekmenin sağ altındaki Gelişmiş Mod kısmını kullanın.
Gelişmiş Modda Sim'inizin dövme kolajları için çeşitli yerleştirme seçenekleri bulunur ve bu sayede herkesin dikkatini üzerinize çekecek, benzersiz dövmeler tasarlayabilirsiniz. Üst kısmına yerleştirilen dövme, diğer dövmelerin üzerinde gösterilecek olan dövmedir. Seçili dövmenin büyüklüğü e saydamlığıyla oynamayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE SIMS 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin