Merhaba arkadaşlar öteki bölümlerde sims 3 ün 60tl olduğunu eklenti paketlerinde ise 30tl bunlar en düşük fiyatlar değişe biliyor.
YOLCULUK -
Ziyaret edebileceğiniz 3 bölge bulunmaktadır, Fransa, Mısır ve Çin. Her bir bölgede tehlikeli anıt mezarlar, tamamlanacak maceralar, ilgi çekici karakterler ve öğrenip kullanabileceğiniz yeni yetenekler mevcuttur.
Bir yolculuğa başlamak için Sim'inizin telefon veya bilgisayarından TRAVEL seçeneğini seçin. Çıkacak olan ekranda hedefinizi seçmeniz istenecektir. Her ülke ziyaret için farklı miktarda Simoleon gerektirir ve yolculuğa eklenen her bir Sim ekstradan maliyet yaratacaktır.NOT: Hamileliği görünür durumda olan Sim'ler ve yeni doğan bebekler yolculuğa çıkamazlar. Ayrıca çocuk Sim'ler de yanlarında yetişkin olmadan yolculuğa çıkamazlar. Eğer bir Sim daha yeni hamile kaldıysa ve henüz göbeği çıkmadıysa yolculuk yapabilir. Hamile bir Sim yolculuk halindeyken hamilelik durumu ilerlemeyecektir.
MACERALAR -
Maceralar yabancı bir ülkenin sunduğu tüm şeyleri tecrübe etmenin en iyi yollarından biridir. Bazı Maceralar yerli halka günlük yaşamlarında yardımcı olmayı gerektirirken, diğerleri bazı önemli soruları çözmek için birden fazla yolculuğu ve ülkeyi kapsayabilir. Ayrıca her gün gerçekleşme şansı olan bir telefon görüşmesiyle Sim'leriniz yeni fırsatla karşılaşabilir.
ANIT MEZARLAR
Her ülkede gezebileceğiniz anıt mezarlar ve ilgi çekici mekanlar bulunur. Bunların çoğu Piramitler veya Ejder Mağarası gibi önemli anıtlar altında bulunmaktadır. Gezileriniz sırasında birçok gizemi ortaya çıkarabilirsiniz, bu yüzden yerli arkadaşlarınızın evlerini gezmeyi ve şehirdeki terk edilmiş mekanları dolaşmayı unutmayın. Anıt mezarlarda daha da derinlere inebilmek için Sim'lerinizle çözmeniz gereken bulmacalar bulunur. Sim'leriniz muhteşem hazineleri bulmak için birçok tuzağı aşmak zorunda olacaklardır.
İPUCU: Heykelleri hareket ettirirken farenizi ok işareti çıkana kadar heykelin yanına götürün. Okun baktığı yöne bağlı olarak Sim'iniz heykeli itecek veya çekecektir.
BİR MUMYA ÇAĞIRMAK
Mumyaların gizemini ortaya çıkardığınızda evinizde mumya çağırma yeteneğine sahip olursunuz.
Kralların Tabutunu bulduğunuzda da bir mumya çağırabilir, Sim'inizin evine istediği zaman mumya davet etmesini sağlayabilirsiniz.