Başkan, başkan yardımcısı ve sekreter toplantı odasına girdiler. Onları gören üyeler ayağa kalktı. Başkan uzun masanın en başındaki koltuğa oturdu ve başkan yardımcısıyla sekreter başkanın arkasına geçtiler. Diğer üyeler de yerlerine geçti.
-Evet bu günkü toplanma amacımız...ilk resmi üye alımı!
*alkışlar* *alkışlar*
-Hem de bir değil iki değil beş değil tam altı üye!
Maya: bal reklamı mı yapıyosun bir değil beş değil tam altı kavanoz.
- (-_-) yerine otur maya. Öhöm öhöm neyse. Üye adaylarımız lütfen içeri girin. *içeri 6 kız girer*
şimdi onların isimlerini okuyorum;
@DiamondButterfly1222
@ZeynepYksek3
@Ghost_queen52
@AnimeciGizem
@DGMfangirl
@andreyist_melez
Eylül: Arkadaşım da gelmiş. *gülümser ve el sallar*
*@DGMfangirl de ona gülümser*
-Öhöm öhöm sessizlik lütfen. Şimdii sevgili sekreterimizden başvuru formlarını getirmesini istiyorum.
Havva: off yaaa niye ben getiriyorum. (-.-)
-Sekreter olmak isteyen sendin. (:D) Havva oflaya oflaya salonun kapısından çıktı ve elindeki kağıtlarla geri döndü.
Havva:Buyur.
-Saol (:D) *kağıtları üye adaylarına dağıtır* şimdi bu kağıtları doldurun.
-...
Havva:...
Eylül:...
-Sanırım kalem de lazım.
Havva: tmm yaaa oooff. Havva içeri gitti ve bir kaç kalemle geri döndü.
-Şimdi alın ve doldurun benim yeni üyeciklerim *^* imzalamayı unutmayın *gözleri korkunç parlar*
Sueda: Şeyy...o şeyin form olduğuna emin misin? Senpainin tipe baksana :D.
Katty: Hiç bilmiyorum... umarım senpai bişey planlamıyodur :D.
-Ru-chan su-chan burda bana başkan diyeceksiniz!
Katty&Sueda: Hai... T-T
-Şimdi ben de bu kulübün kurucusu kendim tarafından bana verilen yetkiye dayanarak mührümü basıp sizi resmi üye ilan ediyorum!
*Alkışlar* *alkışlar*
-...
Havva:...
Eylül:...
Herkez:...
-Sanırım mührü getirmeyi unutmuşum.
-LANET OLSUN!LANET OLSUN! BİR ŞEYİ DE HATIRLA LAN!
Havva başkanın boğazına yapışmıştı.
-Ğğğğğ...ğhevve.... ğğnefesğğ ..alamıyğğoom..
Özlem: Havvayı tutun senpaiyi gebertcek!
Ve el birliğiyle başkanı kurtarırlar. Eylül mührü getirir. Mühürler basılır.
-Evet bu sefer gerçekten oldu hadi bunu kutlayalım ^-^
Cemre: Tamam senpai.
-KUSSO! BURDA BAŞKAN DİYECEKSİNİZ! N eden bana bilerek bunu yapıyosunuz T^T
Eylül:tamam tamam hadi gidelim.
-Hai...
-The happy and-
(NOT: kızlar herkezin üyeliğini ayrı bölüm yapıcaktım ama pek zamanım olmuyo malum okul sınavlar falan :( ama böyle hikaye şeklinde yapmak istedim :( )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D Gray Man Fan Club (Tr)
RandomBu hikaye bir d gray man fan klübüdür. Bu klübün üyeleri; @lavi_junior (başkan) @happy1495 @-koritsu_Neko- @lenaleeanlayanlar (başkan yardımcısı) @EvaPhantomhive (sekreter) @MuzluKreppp @YingYang1903 @SuedaSoylu @Chou_Chan @-_neko_- @Ghost_queen...