✔️1

270 20 5
                                    

Reggel korán fel keltem, ki bújtam a takaró alól, és elindultam a fürdő felé, fogat és arcot mostam. Vissza mentem a szobámba, elő vettem egy futó nadrágot, kerestem egy toppot és egy pulcsit, elő halásztam a futó cipőmet és felvettem őket. Fogtam a telefonom és a fülhallgatómat. Ki léptem az ajtón és elindultam futni. Be kapcsoltam az egyik kedvenc bandám számát. Three Days Grace- I am Machine.
Le értem a tenger partra és futottam tovább. Meg álltam a partnak egy eldugott kis részen és leültem a sziklára , ami egy barlangból állt ki. A barlang bejárata be volt esve, csak ez a kis szikla szirt állt ki. Néztem a felkelő nap sugarait, ami egyszerűen fenséges látványt nyújtott. Elém tárulkozott az tenger, amin meg csillant a nap első sugarai. Úgy döntöttem haza sétálok. Fel keltem és elindultam haza felé.
Később már az ajtót nyitottam ki, beléptem az ajtón és a kávé édes-kesernyés illata csapott meg. Be mentem a konyhába és apa tevékenykedett, meg sem hallotta, hogy be jövök.
-Jó reggelt apa!-köszöntem neki.
-Jó reggelt Hercegnőm!-köszönt ő is.
-Kapok én is kávét?-kérdeztem.
-Hogy ne. Hár cukor, kevés tej, igaz?-kérdezte.
-Igen.-mondtam.
Meg csinálta a kávénkat, élem tolt egy pirított kenyérből össze állított szendvicset, amit jóízűen el is fogyasztottam a koffein bomba mellé. Amint végeztem mentem fel a szobámba, elő kerestem egy tiszta rövid nadrágot és egy has pólót meg tiszta fehérneműt, elindultam a textilanyagokkal a fürdőbe, levetköztem és be álltam a tus alá. Egy darabig áztattam magam, majd fogtam a vaníliás tusfürdömet és be kentem magam vele, le mostam magamról, el zártam a csapot, majd magam köré tekertem egy törölközőt. Fel vettem a ruháimat, majd vissza mentem a szobámba. 11 óra fele le mentem a konyhába ahol anya már készítette az ebédet. Jeremy és Mason kávéztak.
-Sziasztok kómás fejűek.-vigyorogtam rájuk.
-Jó reggelt...-köszöntek egyszerre.
-Reggel? 11 óra se lesz már.-mondtam nekik.
-Nekünk az még reggel jó?-kérdezte Mason.
-Jól van.-nevettem.
-Később elmegyünk a partra?
-El mehetünk.-mondta Jeremy.
-Oké.
-Anya mit főzöl?-kerdezte Mason.
-Spagettit.-válaszolt anya.
Vissza mentem a szobámba és felhívtam Dani-t. Dani a legjobb barátnőm, rövid barna haja és kék szeme van. A világ legjobb barátnője, mindig az igazat mondja még akkor is ha nem esik jól ezt nagyon szeretem benne, nem is tudnék haragudni rá.
-Szia Shay!-köszönt bele a telefonba.
-Szia Dani.-köszöntem neki.
-Van kedved ki jönni a partra?
-Igen! Mikor megyünk?-kérdezte
-2 óra fele.-válaszoltam.
-Rendben, akkor fél 2-kor nálatok leszek.-felelte.
-Okés. Szia.-köszöntem el tőle.
-Szia.
-Kész az ebéd!!!!-kiáltott anya.
Le mentem a konyhába, le ültem a szokásos helyemre, anya középre tette az ételt.
-Merjetek.-mondta anya.
-Merek én. Elég bátor vagyok hozzá.-mondtam.
Mindenki szedett magának és elkezdtünk lapátolni.
-Dani fél kettőre jön.-mondtam a fiúknak.
-Oké.-válaszolt Mason tele szájjal.
-Fújj, ne beszélj tele szájjal!-mondtam neki.
-Jó,jó.-megint úgy beszélt.
Inkább rá hagytam a dolgot. Miután be fejeztem az ebédet, fel mentem a fürdőbe és elő kerestem egy bikinit, ami egy egyszerű fekete volt. Be mentem a fürdőbe le vetköztem, majd magamra kaptam a fürdőruhát. Vissza vettem a fekete rövid nadrágot és a has pólót. Vissza indultam a szobámba, magamra kaptam a fekete vansomat égy táskába bele raktam magamnak egy törölközőt és egy papucsot. Elindultam le a nappaliba. A srácok nem voltak lent, gondolom készülődnek. Dani is nem sokára meg érkezik. Hallom a csengő hangját, ami annyit jelent, hogy barátnőm meg érkezett.
-Sziaa!-visitott bele a fülembe
-Szia!-köszöntem neki
-Na indulhatunk?-kérdezte mosolyogva.
-Mindjárt, meg kell várnunk még a fiúkat.-mondtam neki.
-J-jó.-dadogott Dani.
Dani oda meg vissza van Jeremy ért, és szerintem Jeremynek sem közömbös Dani. A fiúk dübörögtek le a lépcsőn, fürdő nadrágba meg egy fehér pólóban. Mason fogta a kocsi kulcsot és meg indultunk ki felé az ajtón. Jeremy be ült az anyósülésre, Danivel meg be ültünk hátra. Jeremy bekapcsolta a rádiót ami épp egy Green Day számot játszott le. Pár perccel később meg érkeztünk a partra, Mason keresett egy parkolóhelyet. Ki pattantunk a kocsiból, Mason lezárta a kocsit, és kerestünk egy nyugodtabb helyet. Le tettük a cuccainkat a homokba, levettem a nadrágomat meg a pólómat és le feküdtem a törölközőmre. Később úgy döntöttem elmegyek a büfébe üdítő ért.
Beálltam a sorba és vártam, hogy sorra kerüljek. Meg kaptam az üdítőket, indultam vissza felé és egy kemény testbe ütköztem az üdítők rám burultak.
-Baszki nem tudsz figyelni?-kérdeztem magamat törölgetve.
-Te nem néztél előre.-mondta.
Felnéztem és egy piercinges, tetovált fiú állt előttem. Nagyon helyes de egy bunkó alak.
-Hogy hívnak szépségem?-kerdezte.
-Nem vagyok a szépséged és semmi közöd hozzá.-mondtam neki.
-Nagyon szép neved van "Nem vagyok a szépséged és semmi közöd hozzá".-nevetet.
-Jacob vagyok.-mutatkozott be.
-Kérdezd meg.-mondtam neki.
-Érdekel?-kerdezte.
-Nem!!-mondtam.
-Na mond meg a neved.-kérlelt.
-Ohio Shay Daniels. Most örülsz?-kérdeztem?
-Mégis kit neveznek el Ohionak?-kérdezte nevetve.
-Akinek a szülei nem normálisak.
-Na szia léptem.-köszöntem el tőle.
Meg sem várva válaszát, siettem vissza a többiekhez. Ez a srác teljesen kiakaszt.

OhioDonde viven las historias. Descúbrelo ahora