°°°°°Před 12 lety°°°°°-------------> Šla jsem sem za Kameronem na naše tajné místo. Bylo to to nejhezčí místo. Bylo to jenom naše místo. Nikdo jiný o tomhle místě nevěděl, jen já a Kameron. Našli jsme ho když nám bylo 6. Tekla tam řeka ve, které jsme se i mohli koupat v létě. Byl tam i menší vodopád. S Kameronem jsme si tam postavili takvou menší "skrýš" nebo jak to nazvat.. Byl to spíš menší domek na stromě. Několikrát jsme tam i stanovali bylo to super. A tady na tom místě to všechno začalo ..
"Merry a teď ti jako důkaz kamarádství předávám tento řetízek" Kam vzal řetízek do ruky a já si nadzvedla vlasy. On mi řetízek zapl a já pokračovala v našem slibu..
"A já ti zase Kamerone předávám tenhle náramek jako důkaz kamaradství " Vzala jsem Kamovu ruku a zapla mu náramek.
"A teď ještě potvrdit že jsme nejlepší kámoši" Pronesl Kameron a natáhl ke mě malíček a já ho spojila.
"Navždy" Pošeptala jsem a usmála se.
"Navždy" Řekl Kam a taky se usmál. <-------------
°°S Kameronem jsem vyrůstala. Bydleli jsme vedle sebe takže to bylo super. Vídali jsme se každý den. Já měla jeho a on mě. Byli jsme jako bratr a sestra. Jeho máma a moje máma byly dobré kamarádky. Máma se sem odstěhovala když od nás táta odešel byli mi dva roky. Teta Margharet nám zarezervovala dům vedle nich a tak když nás opustil táta nás nic v San Diegu nedrželo. A tak moje máma koupila dům v Beverly Hills. Tak tady žiju už nějaký ten pátek. Teď je mi 16 a pořád se s Kameronem bavím je to pořád to samé. Pomáháme si ,od svých 4 let se vůbec nic nezměnilo. Děláme spolu průsery a vůbec ,jsme jako dvojčata jsme úplně stejní. Všechno děláme spolu. Ani jeden momentálně nemáme holku/kluka. Všichni si o nás myslí že spolu chodíme ale to není pravda jsme jen nejlepší kamarádi. Všichni říkají že kamarádství mezi holkou a klukem nikdy nemůže zůstat jen u přátelství. Ale já a Kam jsme toho důkazem. Zatím .. a doufám že to tak i vydrží asi když nám bylo 14 už to bylo na hraně. Chyběl kousek a mohli jsme být spolu naštěstí si Kam uvědomil že by to potom už nebylo jako dřív. I když se vážně někdy strašně bojím že se do něho zamiluju a pak o něj přiijdu. Všechno by bylo v háji. A naše přátelství kvůli tomu nechci riskovat. Z mého přemýšlení mě vytrhlo zaklepání na okno.
______________
Ahoj takže doufám že se vám první díl této nové storky líbil :)) Takže snad první dojem je spíše dobrý a ahoj u další kapitoly :))
Kája*
ČTEŠ
"Jen přátelé"
Lãng mạnMerry se zamilovala do svého nejelpšího kamaráda Kamerona ale on o tom neví. Dozví se Kameron o tom že ho Merry miluje? Zamiluje se do ní taky ? Budou spolu? To vše v mé knize :)) P.S. Upozorňuji na vulgární slova :D