2.Kapitola- Zapomenuté výročí

47 3 2
                                    

Z mého přemýšlení vytrhlo zaklepání na okno.........

"Hele paní Smithsová mohla by jste mi otevřít?" Zamumlal přes okno nedočkavý Kameron.

Pomalu jsem začala otvírat balkónové dveře abych ho pustila dovnitř.

"Ahoj Kame" Pošeptala jsem a hned ho obejmula.

"Ahoj Merry" Řekl dost nahlas ,vešel do pokoje a ruce měl za zády. Já jen dveře potichu a pomalu zavřela.

"Nemusíš tak řvát .. Máma spí v ložnici" Zašeptala jsem zpět k němu.

"Sorry" Omluvil se.

"Všechno nejlepší" Popřál mi a podal mi rudě červenou růži. Byla strašně krásná.

"OMG Kame .. za co to je ?" Zeptala jsem se.

"Holka neříkej že si na to zapoměla" Pronesl a posadil se na postel.

"Ehmm.. promiň ale asi ano.." Řekla jsem a pořád jsem si nemohla vzpomenout na co jsem zapoměla.. Svátek jsem měla.. Narozeniny mám za půl roku.. A že bychom měli výročí svatby se mi taky nezdá..

"Noták Merry neříkej že ty si už po třetí zase zapoměla na naše výročí slibu .." Pronesl zklesle a vzal si polštář z postele a začal se mlátit do hlavy.

"Oh výročí..Promiň Kame.."  Vzala jsem růži a dala ji k ostatním květinám  do vázy.

"A nech toho stím polšářem znervózňuje mě to" Řekla jsem a posadila se vedle něho.

"Merry za to si zasloužíš trest" Šibalsky se usmál a hodil po mně polštář, který právě držel v ruce.

"Hej!" Zařvala jsem na něj anichž bych si uvědomila že matka spí hned za zdí.

"No co je" Řekl provokativním přízvukem. Chce válku má ji mít.

"Hele Kame nechceš si pustit nějakej film ?" Optala jsem se ho s úmyslem, že mu něco při tom filmu udělám.

"Jo rád bych se kouknul na třeba ná... emm" Začal přemýšlet a už si vzal můj notebook a začal ho zapínat.

"emm?"

"Kouknu co máš"

"Ok"

Najel na složku s názvem "Filmy" a rozklikl jí a začal jí projíždět

"Nic tady nemáš"

"Co to meleš ?!" Na to jsem vzala polštář a praštila zase já jeho.

"Nic nic že tu máš moc hezkej výběr filmů" Uculil se jako nevinně a zase se začal soustředit na filmy.

"No proto"

"Hele a co se kouknout na The walking dead?"

"OK" Otravně jsem se zvedla z postele abych zhasla. A potom jsem otevřela skříň a zní vytáhla deku.

"Nechceš něco na pití , jídlo?" Optala jsem se stím ,že zajdu dolů do kuchyně pro colu a popcorn.

"Colu" Řekl a sputil film.

"Ok" řekla jsem a zavřela za sebou dveře od mého pokoje.

Sešla jsem schody do kuchyně a otevřela skříňku pod dřezem. Vzala jsem Colu a postavila ji na dřevěnou linku.. Potom jsem otevřela skříňku nad dřezem a z vytáhla popcorn, který jsem po dala do mikrovlnky na tři minuty a odnesla mezitím do pokoje tu colu. Když zapípala mikrovlnka tak jsem z otevřela vařící popcorn a do ruky vzala dvě sklinky a šla zpět do pokoje......

_____________________

Ahoj další kapitolka :)) Chtěla bych vám jen říct že budu ráda za každý vote nebo koment.. Jo a kdyby si někdo ještě nečetl můj první příběh tak byste si ho mohli taky přečíst :D Byli byste moc hodní...

Kája*







"Jen přátelé"Kde žijí příběhy. Začni objevovat