Untitled Part 2

33 1 1
                                    

Popadla jsem bundu,mobil a klíče a hned jsem vyrazila.Bylo mi nějak jedno,že je 7:29,nebo že na proti mé posteli je postel,která tam nikdy nebyla a že tam leží nějaká ženská.Do Starbucksu jsem chodila často.Přišlo mi to divný,protože Starbucks byl v obchoďáku.Přisla jsem k Starbucksu.Hned jsem uviděla Natku s úsměvem na tváři.Miluju její úsměv."Co se stalo?!"vyhrkla jsem."Nic se nestalo Kláro,jenom jsem tě nějak musela vytáhnout ven."řekla s úsměvem od ucha k uchu a podala mi velké chai čaj latté,které doslova miluju."Mám chuť tě zabít,ale fakt za ten čaj děkuju!"a objala ji.
Vyrazili jsme do školy.Natka je jediná,se kterou se doslova bavím.Ve škole mě každej hejtuje a mám ji fakt mega ráda.Jsme na tom nějak stejně.O přestávce jsem se šla projít po škole.Se sluchátkama v uších s bundou,ve škole fakt netopí,jinak si to vysvětlit fakt nedokážu.Opřela jsem se o zeď a cítila jeho vůni."Ahoj"otočila jsem se na Sebastiana.Jsme spolu už asi 3 měsíce.Druhej člověk,kterýmu fakt věřím a můžu se na něj spolehnout."Ahoj"řekl a dal mi pusu na čelo."Jsi v pohodě?"zeptal se,protože dost často mám náladu na nic."Dneska je zatím všechno ok"zašeptala jsem.Zasmál se a dal mi pusu.V tu chvíli zazvonilo."Musím jít,měj se."objal mě a každej se vydal jinou cestou.Upřímně nesnáším svojí třídu.Je fakt hrozná.Hlavně ty lidi v ní.Na to,že je všem 13 se chovají tan na 11.Ze školy jsem přišla mega unavená, s myšlenkou'konečně pátek' i když pátky nemám ráda.Učitelka španělštiny je fakt kráva.Odhodila jsem tašku ani nevím kam a lehla jsi na postel s mobilem.Volala mamka.S mamkou jsem měla docela špatnej vztah."Ahoj"řekla jsem tiše."Pojď za mnou do práce,pojedeme do nemocnice.A položila to.Bože.Zase někam.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ZmatenáWhere stories live. Discover now