Din perspectiva lui Jason :
Parul prins in coc , buzele date cu un ruj rosu aprins ce iesea in evidenta . Fundul ei bombat si atragator parca iti chema privirea . Avea un delcolteu ce ii scotea sanii in evidenta . Ochii albastrii stralucitori si frumosi care se uitau tinta la tine , era machiata cu multa grija cu o culoare deschisa , cum imi placea mie .
Da , cu siguranta Bella era cea mai frumoasa tipa pe care o stiu . Nu am putut sta departe de ea . Imediat cum am vazut-o , mi-am zis " Trebuie sa o cunosc . " .
Muzica rasuna in tot dormitorul . Bella se misca ba in stanga ba in dreapta . Avea o rochita mini ce iti atragea privirea . Ochii ei stralucitori care se uitau tinta la mine , ma orbeau . Cucereau orice barbat dintr-o singura privire . Se aplecase usor deasupra mea lasand un decolteu generos la vedere . Sarutand-o cu tandrete pe gat , ea incepu sa ma mangaie pe burta cu unghile ei date cu oja neagra . Imi daduse un sarut usor lasandu-mi o urma de ruj rosu pe obraz . Parfumul ei imbietor s-a imprastiat deja prin toata camera .
Din perspectiva Bellei :
Frumos , bine facut si imbracat la patru ace , Jason statea in pat alaturi de mine privindu-ma cu o sclipire in ochi . Purtam la gat lantisorul primit in dar de la el , iar el purta pe mana bratara care am facut-o ieri special ca sa i-o fac cadou . Eu si el eram cuplul perfect . Cand plang eu , plange si el alaturi de mine , cand radem , radem impreuna . Ne completam reciproc . Ma iubeste , iar eu il iubesc .
Parul lui blond si ciufulit , il adoram . Ochii lui albastrii ca apa imi atrageau privirea cu orice pret . Un iubit frumos si bun ca el , si-ar dori orice fata .
Suntem si vom fi cuplul PERFECT !