O zi minunata

799 35 5
                                    

Universul meu s-a spart . Eram extrem de trista din cauza pierderii sarcinii . Plangeam fara oprire . Aveam ochii umflati , capul ma durea , iar eu tot nu ma opream din plans . Nu puteam . ma simteam vinovata . Copilul meu este mort din cauza mea . Nu merit sa port un suflet in burtica . Imi doresc tare mult sa am un copil si un sot care sa nu isi bata joc de mine , un sot care sa ma iubeasca , sa imi fie alaturi . Imi doresc ca acea zi sa vina cat mai curand posibil . 

-Cum te mai simti ? Zayn intra in salonul in care eram . Avea un ursulet in mana . Mi-l facut cadou . Acel ursulet avea in brate o pernuta pe care scria " Zambeste ! " . 

-Iti multumesc tare mult Zayn .Ma simt destul de bine . Sunt fericita ca in sfarsit cuiva ii pasa cu adevarat de mine . ii zic eu cu un zimbet pe buze si lacrimi in ochi . 

-O sa treaca timpul si vom uita cu totii de acest incident . spuse el ca un tata grijuliu .

-Sper .....

Doctorul venise si imi aduse hainele .

-Puteti merge acasa , numai este nevoie sa va tinem aici . spuse doctorul zambind .

Zayn ma ajutase sa ma imbrac , iar dupa plecasem amandoi acasa . Pe drum , Zayn tot trimitea mesaje cuiva . Nu puteam sa il intreb , cui , pentru ca parea nepoliticos .

-Bella , astazi vine verisoara mea Lia in tara si m-a rugat sa merg sa o iau de la aeroport . Sper ca nu e nicio o problema . 

-Nu-i nicio problema , doar sa nu se supere tatal tau ca intarzii la lucru .

-Voi vorbi eu cu el . Lia ar vrea sa merga cu tine sa viziteze tara , astazi . Ai vrea si tu ?

-Da , desigur .. cred . zic eu ezitand .

-Superb ! 

Suntem la aeroport si asteptam avionul in care se afla Lia . 

-Deci , unde o vei duce ? ma intreaba Zayn pe un ton plictisit .

-As vrea sa o duc sa faca poze intr-un loc frumos , mi-ai spus ca este fotografa . 

-Da , minunat ! 

-Heyy Zayn ! Lia venise si sari in bratele lui Zayn . 

-Ce mai faci Lia ? De cand nu ne-am mai vazut .

-Foarte bine . Mi-a fost taree dor de tineeeeee uratuule ! Buna , tu trebuie sa fi Bella !

-Buna , da . Incantata . Astazi as vrea sa te duc intr-un loc frumos sa faci poze , de acord ? 

-Da .. maine mi-as dori sa mergem toti trei la un restaurant . Vreeti ?

-Da , doar ca sunt libera de la ora 7 , fiindca lucrez .

-E perfect . Deci Zayn , ne lasi unde doreste Bell , si dupa poti sa pleci la gagici .

-Hahaa .... Deci unde vreti ?

-Dune in Parcul Tineretului , este un loc superb acolo . Ii va placea tare mult Liei .

-Okk....

Zayn ne duse la intrarea parcului si dupa plecase . Lia avea un aparat de fotografiat enorm . am dus-o pe Lia in acel loc despre care ii spusem .

-Woow ! Cate flori si cata splendoare . Aici poti face un film . 

Lia imi facuse si mie cateva pozici . Ea nu a vrut sa ii fac niciuna . Nu am stat mult si dupa ne-am dus la atelierul facut de tatal lui Zayn special pentru ea . A pus toate pozele pe calculator si le-a pus pe un stick . Acel stick mi l-a dat mie .

-Multumesc , o sa am grija de el . Ii aratam si lui Zayn pozele ? 

-Da , normal ! Sper sa ii placa . spuse ea putin mai ingrijorata .

Am plecat amandoua acasa la Zayn , iar eu m-am apucat de lucru . Trebuia sa fac ceva si in prima zi . Eu nu am vrut , dar Lia a sustinut sa ma ajute sa ii pregatesc camera . Amandoua o facusem sa arate superb . Oricine si-ar fi dorit sa aibe o camera asa frumoasa . 

Dupa ce am facut un dus fierbinte , m-am aruncat in pat si am dat drumul la un film iubit mult de mine " Dear John " . Totusi l-am mai vazut de doua ori , nu ma puteam plictisi . Deabea mai tineam ochii deschisi . Eram moarta de somn . Venise si Lia cu un bol cu floricele la mine in camera . Ne-am uitat impreuna la film , iar dupa am adormit amandoua cu  floricelele in brate .

Jurnalul unei servitoare .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum