3.

62 3 0
                                    

Lena POV.

Budim se iz sna i lagano protrljam oči. Uspravim se u sedeći položaj i protegnem, te osetim kako mi koske pucaju.
Pogledam oko sebe, i vidim da se nalazim na nekom ostrvu. More je bilo tako bistro i mirno. Videle su se ribice na dnu. Izađem iz čamca i stanem na mekani pesak kojeg je Sunce ogrevalo. Predjem pogledom preko plaže i napokon ugledam Harrya. Stajao je u senci palme, bez  majce, koja je bila prebačena preko jednog ramena. Gledao je negde u daljinu, te se ja prišunjam i pokušam ga uplašiti, ali sam se saplela od grančice drveta i pala. Čula sam smeh iznad sebe, te sam se polako podigla, i ispljuvala sav pesak iz mojih usta. Skupim obrve i prostreljam Harrya pogledom. On se još uvek smejao kao debil dok sam ja bljuvala pesak. "Nesmej se!"-kažem i udarim ga u rame, te se on počeo jače smejati. "Harry!"-zacvilim. "Ok, ok, neću se više smejati."-kaže i zagrli me. Stavim ruke oko njegovog vrata i privučem ga još više sebi.
"Nije smešno."-zagnjurim glavu u njegov vrat. "Dobro, nije smešno."-ostavi poluljbac na mojoj glavi, i odmakne se. Nasmešim se i počnem skidati starke. Zbunjeno me pogleda, ali ga ignorišem. Podvijem helanke malo iznad kolena i krenem trčati prema moru. Pesak je bio vreo od Sunca, te sam krenula brže trčati.
Napokon moja stopala su dotakla vodu. Ušla sam malo dublje ,tako da mi je voda bila skoro do kolena. Gledala sam kako se ribice motaju oko mojih nogu. Podignem pogled i vidim Harrya kako gleda prema meni i smeši se. Čoveče ja sam skroz zaboravila na mamu i tatu. Kako li su oni? Da li su uopšte živi. Jedna suza sklizne niz moje lice.

Izađem iz vode i dođem do Harrya. Obujem čarape, pa zatim patike.
Zbunjeno me pogleda, te ga ja samo zagrlim. "Šta je bilo malena?"-upita me."Harry....Šta misliš....kako su roditelji?"-podignem glavu s njegovih golih prsa i pogledam u njegove zelene smaragde."Preživeli su malena, siguran sam u to. Videćeš, biće sve uredu."-ostavi jedan mali, ali slatki poljubac na mom čelu.

Harry POV.

Da li sam je slagao ili nisam, ni sam ne znam. Samo moram da je utešim nekako. Moram da vodim računa o njoj. Moram da joj odvučem pažnju od toga. Iako je ne znam dugo, ima nešto što me privlači kod nje. Smeđe zabrinute oči gledaju u moje zelene.

Ogromni koraci začuli su se negde na kraju plaže.
Brzo nas sakrijem iza drveta, i stavim ruku na njena usta prenego što uspe išta da kaže. Malo provirim, i ugledam ogromno čudovište, ako ga tako mogu nazvati. Ispustilo je neki rik, koji me podseća na......dinosaurusa? Ok, ja sam poludeo. Mada liči na jednog T-Rexa....ćuti Harry! Ja sam prolupao skroz. Ta bića su izumrla pre 1000000 godina! Ona više ne postoje!
N-E  P-O-S-T-O-J-E!
Opet ispusti rik, te krene dalje. Srce mi je ubrzano lupalo, mogu zamisliti kako je lupalo Leni. Malo više provirim i pogledam okolo, ali ga ne vidim. Otišlo je. Pustim Lenu, te se ona odmah okrene prema meni. "Harry, šta je to bilo?"-upita uplašeno. "Ne znam. Neko čudovište....ličilo je na, znam da je ovo malo smešno, ali licilo je na dinosaurusa."-nesigurno kažem, i počešem se iza potiljka. "Dinosaurusa?"-zbunjeno upita, već malo sigurnijim glasom.
"Harry, nezezaj me. Šta je to bilo?"-ozbiljno pita i korakne prema meni."Ne zezam te! Zar misliš da mi je do zezanja?!"-malo povisim ton, na šta ona poskoči. Shvatim da se je malo uplašila, te je zagrlim."Izvini, i ja sam zbunjen. Ne znam šta može to biti. Nije vreme sada za to. Moramo naći mesto gde ćemo prenoćiti. Čula si i sama da ovo ostrvo nije napušteno."-kažem, dok je mazim po leđima. Klimne glavom, još neko vreme stojimo tako zagrljeni, te krenemo u potrazi za skloništem.....

/A.N./

3. deo je tu! Izvinite što nije bilo nastavka nzm koliko dana, ali evo sada je tu. Imate po prvi put Harryev POV.
A i po prvi put se spominju dinosaurusi.
Ako vam se svidelo ostavite vote i komentar!
Komentar mi mnogo znači. Kažite slobodno ako nešto ne valja, popraviću!
Love ya ♥

StylesovaDevojka

Survival In Jurassic World 》h.s.《Onde histórias criam vida. Descubra agora