#1 Venirea lui Bri si o noua casa

372 19 16
                                    


Yay! Prumul capitol! Sper sa va placa si daca gresesc cu ceva sau nush... fac ceva ce nu va convine, sa mi spuneti! Cred ca am sa mai accept inscrieri daca vor fi si pe parcursul povestii.

Ma trezesc de dimineata..... aruncata de pe stanca pe care dormeam..... Ma duc in pestera in care dormeam.
-CARE ...... A ....... FOST!?!?!?!?
-Buna intrebare..... *Lloyd*
-Lloyd!!!!!!!
Incep sa l alerg peste tot. Isi invoca dragonul..... si incerc si eu sa o fac (nu am reusit inca), dar cad pe jos ca ultimele cateva dati cand am incercat. Prima oara cazusem de pe stanca si imi pare bine ca acum doar am cazut in fund.
Vazand ca nu reusesc, dar chiar nu reusesc sa l prind, incerc sa ma teleportez pe dragon asa cum mi a aratat Wu sa o fac... inainte sa fie capturat... Si... reusesc?
A fost ciudat, dar acu sunt in spatele lui Lloyd, pe dragon.
-De ce trebuie sa ma treziti asa zilnic?
Lloyd tresare si cadem de pe dragon.... in gol..... probabil ne vom da cu capu de stanci, si vom muri asa.... nici nu mai vreau sa ma gandesc! Il opresc pe Lloyd in timp. Era cam tot ce puteam face pana sa descopar teleportarea :)))
K. Am reusit o. Deeeci, acum am doar de incercat ori sa ne teleportam, desi as putea gresi.... sau.... as putea sa ma teleportez doar eu si sa l las pe Lloyd... pai... nici nu stiu unde ne aflam! Tot ce pot face sa ne salvam e doar un dragon. Ma asez pe spatele lui Lloyd, el inca fiind incremenit in aer.
- Scuze daca ai sa ramai cu coloana sau cu coastele rupte!
Ma concentrez... si... am reusit sa mi invoc dragonul!!!!!! Ma urc pe el si dau cateva ture sa fiu sigura ca nu cad si ca nu mor. Oricum faceam Airjitzu pana din nou pe Lloyd su nu muream in caz ca mi disparea dragonul, dar..... nu am ce face. Stiu, e ciudat, dar da, chiar nu stiam sa mi invoc dragonul, dar stiam de airjitzu.
Am un dragon asa frumos! Negru cu burta gri si cu pete turcoaz, cu ochi turcoaz, care lasa in urma dare de magie turcoaz. E frumoasa!...... Bine... tre sa merg acasa sa le arat si celorlalti!!! Zbor oleaca si dupa mi amintesc ca l am uitat pe Lloyd.
Zbor pana sub el si il dezghet. Inca tipa de cand cadeam.
-Stai calm si nu mai tipa!!!! Ma ustura urechile!!!!
-Am murit?
- Nu, prostule! Am reusit sa mi invoc dragonul!!!
-Pai, da, am murit? Ca de vreo luna incerci si nu ti reuseste!
- N ai murit! Dar daca o tot ti asa te las sa mori!
-Nu mersi.
-Asa ma gandeam si eu. Acum, tine te bine!
- De.....
Imi mangai oleaca dragonul si intelege mesajul. Porneste cu o viteza uluitoare. Ajungem acasa intr o secunda.
- .... Ce..... *Lloyd*
-*rad fara sa ma pot opri*
-Mersi ca m ai adus acasa.*Lloyd*
-Npc.
-Auzi... ai vreo idee de ce ma doare asa tare spatele?*Lloyd*
-Nope. °-°
-Chris?*Lloyd*
-Asta e numele meu.
-Stiam asta. Zi mi ce mi ai facut?*Lloyd*
-Eh.... nic important. Doar te am considerat scaun pana cand am reusit sa mi invoc dragonu....
-Cum adica?*Lloyd*
-Te am oprit in timp si te am considerat scaun pana cand am invatat sa mi invoc dragonu!
-..... esti foarte..... creativa....*Lloyd*
-Mersi.
-.......*Lloyd*
-.......
-.......*Lloyd*
-.......
-.......Astept niste scuze.*Lloyd*
-.......pentru ce?
-....... pentru ca mi ai omorat spatele.*Lloyd*
-.......condoleante!
-.......*isi drege vocea* *Lloyd*
-....... ti am zis scuzele inainte da ma asez pe tine.
- Da... da... sigur...*Lloyd*
- Hehe... nu le ai auzit?
-Nope*Lloyd*
-Imi pare rau pt tine.
Dau sa plec da ma prinde de mana.
-Vreau sa mi primesc scuzele.*Lloyd*
-Daca nu le ai primit inseamna ca au cazut in gol, sub tine. Du te si le cauta. ^-^
-Nu, mersi.*Lloyd*
-Bn, pai daca e asa, eu plec. Pa!
Ma teleportez in camera mea. Ma intind in pat (o stanca) si ma gandesc la..... cat de liniste putea fi sa nu fi facut careva ceva incat sa fi trebuit sa ne mutam in alt loc.
-Huliganilor!!!!! Unde sunteti????
-Prezenti la datorie!*Zane*
-Ce naiba faceati de e asa de liniste?
-Huh.... nimic.*Kai*
-Ziceti!
-Nimic!*Cole*
-Haide, ce e?
-Nimic, femeie!*Jay*
-Taci, Jay!
-De ce as faceo?*Jay*
-Pentru ca asa vreau! Vreau sa taci! Si sa te cari de aici!
-Ugh!*Jay*
-Ok. Deci, ce se intampla?
In camera eram numai eu ai Jay.
-M ai tinut de vorba numai ca sa plece ei. Frumos!
-Nu. De fapt, eu trebuia sa dispar ca ei, numai ca a trebuit sa ma cert cu tine!*Jay*
-Wow!
Cand sa ma uit din nou a disparut si Jay. Cum pot sa dispara asa?!?!?
Imi iau telefonul si dau sa o sun pe Bri, verisoara mea. N am vorbit cu ea de mult timp. De cand lumea nu era plina de zombie...Ne jucam mereu impreuna cand eram mici. O consideram sora mea....
O sun.
-Hey!
-Christina?
-Da!
-N-Nu mi vine sa cred ca nu m ai uitat!
-Cum sa te uit sis!
-Simplu. Cum fac batranii care uita ca au ochelarii pe ochi si ii cauta pana se uita in oglinda si vad unde sunt.
-Tot vorbareata ai ramas! :) Imi e asa dor de tine!!!!
-Si mie! ....... ugh! Trebuie sa inchid! Pa!
-Pa, sis!
De ce trebuie sa fie urmariti cu totii. Adica de ce ar trebui sa fie si Bri atacata doar pentru ca e verisoara mea?!Nu ca s zombie, dar sunt zombie fara inima si creier. Nici nu stiu cum mai pot trai!
Se aude o bubuitura din pestera de sub mine.
-Ma, daramati pestera din..... nou....
-Surpriza!!!!*Bri*
-Bri!!!!!! Cum de.... De unde ai.... Ce cauti aici?
-Stai calma, mai!*Bri*
-Stau calma. Da de unde ai aparut fix aici? Adica cum ai putut ajunge fara sa fii prinsa? Si cum ai gasit pestera?
-Simplu! Ai uitat ca putem sa ne gasim una pe alta? Adica sa stim unde e fiecare?
-Da, am uitat. °◆°
-Ma rog... Si ... cum mai merge cu magia?
-N am reusit sa fac nic. In plus ma ajuta Lloyd dupa ce termin cu timpu'. Cum mai merge la tine cu muzica?
-Simplu de stapanit. Dar tot mai am miscari de descoperit sau de inventat.*Bri*
-Hei..... mergem undeva.... nush... zic si eu..... defapt nu. Ma... duc oleaca la .....baie.... pana vin, poate va mai cunoasteti. Nush... pa!
-Planuieste ceva.... ma rog...*Bri*
Ma intorc in timp pe cand totul era frumos si pasnic. Intru intr un magazin si iau nise haine noi pt toti. La un moment dat ma ciocnesc de o fata cu par maro si turcoaz. Imi cer scuze si merg mai departe. Iau si o groaza de mancare. Le teleportez in camera mea(aceea din viitor). Imprumut niste utilaje si construiesc intr un canion o casa subterana, secreta, o casa uriasa pt noi. Apoi iau cam tot ce ii trebuie unei locuinte moderne si decorez casa. A iesit dragutz. Acum ma intorc inapoi in timp acasa de unde iau mancarea si ma teleportez in fata casei ascunse facute de mine acum.... cred ca un an? Ma rog...
Pentru a o deschide trag de o piatra din perete si mi apare o suprafata neteda, neagra. Imi pun mana pe ea. Aceasta, recunoscandu mi mana, straluceste in turcoaz, si o usa de sticla apare in peretele canionului.
Deschid usa si in fata imi apare un living mare cu peretii gri, leduri albastre pe tavan, gresie alba pe jos, intr o parte se afla o canapea alba din piele, doua banchete albastru inchis langa ea si o masa din sticla in fata acestora, toate fiind pe un covor alb, pufos. In fata lor se afla o plasma cat jumate din perete la care sunt conectate jocuri video, wii, xbox. Intr o laterala este un minibar bine echipat la care am adus eu acum sucuri si gheata.
Am tras de o maneta ascunsa de la masa din sticla ca sa verific daca panoul de comanda merge. In locul mesei a aparut acel panou si pe plasma a aparut o harta a ninjago ului. Am cautat sa vad ce fac restu si i am gasit in asxunzatoare.
Am intrat si in camera de relaxare care avea gazon pe post de podea, un jacuzzi si o piscina, o masa de ping pong, una de biliard, un loc pt bowling, un teren de baschet care dupa prefetinte putea sa se transforme intr unul de fotbal, tenis, handbal, etc.
Sala de antrenamente era o camera complet alba, cu mai multe manete intr o parte. Trebuia sa ti alegi o arma, un loc si unul sau mai multi adversari si se facea o simulare pe parcursul careia puteai fi si omorat, dar la sfarsitul ei te refaceai.
In bucataria cu roscat si crem am umplut frigiderul. Apoi m am dus in garaj unde am verificat sa vad daca masinile, motocicletele, atv urile, elicopterele si avioanele sunt im regula. Apoi am urcat sus si am verificat daca niste senzori din camere sunt buni(o sa vedeti pentru ce sunt senzorii).
Am intrat in camera mea. Peretii erau usor crem, mobila era cu crem si turcoaz, pe jos era un covor pufos turcoaz cu gri si gresia era gri. Aveam o terasa facuta astfel incat doar cand sunt eu in ea sa fie vizibila. Aveam un dulap urias plin cu haine noi. M am imbracat cu cateva haine noi dupa ce am facut o baie relaxanta in toaleta mea(fiecare are cate una la camera lui). Apoi m am dus la peretele unde mi era dulapul si am tras de o maneta dintr un dulapior gol. In locul dulapului a aparut un perete plin de arme si cu un echipament ninja intr o parte. Imi iau cateva arme la mn, dar se aude o alarma din living.
Cobor si vad pe harta ca un grup urias de oameni vin inspre ascunzatoarea noastra. Ma teleportez inapoi la ceilalti. Si le zic sa vina imediat dupa mine si sa si ia si lucrurile cu ei. Adica oleca de mancare si haine murdare.
-Toti hai cu dragonii! Veniti dupa mine! Bri, urca te pe dragonul meu!
-Chris, ma descurc! *Bri isi invoca un dragon mov inchis care lasa in urma o perdea de note muzicale albe*
-Fain! Acum hai!
-Dar de ce?*Lloyd*
-Nu e timp de intrebari! In plus, va fac un bine si o bucurie totodata!
Merg pana in fata casei.
-Asigurati va ca nu e nimeni aici!
-Da de ce???????? *toti*
-Aveti incredere? Ma auziti? Hai! Verificati! Acum!
-Da de ce?????*toti*
-Ugh!*imi imvoc din nou dragonul si verific in jur* Nimeni!
Trag de piatra si mi pun amprenta ca sa pot intra.
-Faceti ca mine!
Intru in casa si ma intind pe canapea asteptandu i pe ceilalti.
-Marfa!!!*Bri*
-Ce tare!!!*restu*
-Cand ai facut asta?*Lloyd*
-Ca multumire ca ma ajutati cu puterile!
-Aaaa... prezinta ne pe aici!*Zane*
-Da.. da.. sigur! Aici e livingul! *trag de maneta de la masa* si aici e panoul de comanda si harta cu care v am gasit. Si cu ajutorul careia am vazut si armata de zombie care venea spre voi.
Acum merg spre bucatarie.
-Uite bucataria!
-Avem tort? Sau taitei? Sau orice altceva?*Cole*
-Vrei ceva, gateste ti! Da nu acum, ca ratezi restu.
-Raman aici!*Cole*
-Ba nu!*il tarai pe Cole afara din bucatarie pe care o incui*
-De ce euuuuu!!!!!!??????!?!?!?
*Cole urland*
-De aia!.
Merg spre garaj.
-Garajul!
-Wow!Da cum le vom deosebi daca toate sunt la fel? *Zane*
-Simplu! Uite! Aici sunt cheile lor.*se duce in fata unui dulap plin cu chei* Luati o cheie in mana si si va schimba culoarea dupa puterea voastra. Porniti vehicolul care corespunde cu cheia si acesta se va personaliza dupa puterile voastre. Dar nu acum, mai incolo.
Intru in camera de relaxare.
-Venim aici dupa ce va cazati in camerele voastre.
-*sad face* *toti*
Intram in camera de antrenamente.
-Nu ne antrenam acum!!!!*tipa toti*
-Vroiam sa zic ca ne antrenam maine....
-Bine zis.
Urc scarile.
-In sfarsit ajungem la camerele noastre.
-Care e camera cui? Si cum se deschid usile astea fara clanta? *toti*
-Puneti mana pe usa sa o deschideti!
Toti isi deschid usile.
-De ce n avem paturi sau dulapuri sau orice altceva? Doar var peste tot??!?!?! *toti*
-Nu urlati sau nu aveti parte de minune!
-.... da da....
-Intrari inauntru acum!
#Bri pov
Fain! Am o camera cu pereti mov deschis, gresie neagra si un covor mov pufos pe jos, un pat alb cu note muzicale negre si mov, si un dulap super mare! Care e plin cu haine pe gustul meu! Ce ma stie Chris!!! Ce i cu maneta asta? Arme!!! Si un costum!!!! Chris, love ya!

#Lloyd pov
Camera mea..... pereti albi, gresie verde inchis, pat cu negru si verde, un dulap urias plin cu haine... de unde naiba stie Chris ce haine port?!?!

#Cole pov
Gresie bej, pereti maro, pat..... nu din nou!! De ce toti imi dau cate un pat din pietre!!!! Ooo, imitatie..... fain! Un dulap cu haine si arme.... da... unde mi e mancarea?!?!?

#Zane pov
Gresie alba cu albastru, pereti albastri, pat alb, un dulap cu haine si arme. Aaa si un dulap ascuns pt electronice si piese de schimb! Inteligent! Parca te vad mai buna ca Borg la d astea!

# Kai
Podea alba, pereti rosii, pat roscat si un dulapoi. Wow... ce camera.....da... eh.. ce poate face o fata asa special... pe perete e um portret cu mn si o ditamai oglinda in baie in care sa mi vad numai fata perfecta? Ok.... parca e mai bine!

#Jay
Camera cu podea albastra si pereti albi. Pat albastru fff inchis si un dulap cu haine.... da.... mersi.... ce sa zic.... puteai face si mai multe.....

#Chris pov
Ati terminat? Oo si v ati gasit dulapurile secrete?
-Da! Ms pt tel, leptop si tableta! Si pt casti!!! Sunt super!!!!*Bri*
-Npc!
-Si eu l am gasit! Ms pt toate cele!*Zane*
-Huh?!?! Erau d astea in camere?!?!?*Jay, Kay, Cole si Lloyd*
-Sa vedeti ce aveti!
-Uuu!! Electronice si mancareee!!*Cole*Multumeesc!!!
-Electronice si mai multe oglinzi si poze cu mine!!! Ms!!!*Kai*
-Eu nu l am gasit....*Lloyd*
-Bri, ajuta l tu...
-K!*Bri*
-Serios?!?!?! *Jay*
-Da*prapadindu se de ras*
-De ce????*Jay*
-Stii ca la un moment dat nu ti ai ascultat mama si ai vazut ca ai nevoie. Te am ajutat sa ai de unde!
-ugh!*Jay*
-Moooor!!!!
-Pai sa pregatesc un mormant! *Jay*
-Da, care sa fie numai al tau! Si al ....... surprizei tale!!! *rade cu lacrimi*
-Da ce a primit?!?!?
-Chiloti!*Jay*
-*toti inafara de Jay rad cu lacrimi*
-Lloyd, tu ce ai primit?*Cole*
-Gogosi. *Lloyd*
- scuze, nu stiam ce sa ti iau!
-nu i nimic! Imi plac gogosile cu ciocolata!*Lloyd*
-Yay! Toata lumea e fericita!!!
-*Jay isi drege vocea*
-Ati auzit ceva?
-Nope*toti inafara de Jay*
-Hai la un film!*Bri*
-Ce fel de film?*Lloyd*
-Horror!!!*all*
-Jay, adu ti chilotii de schimb! *Bri*
-Hahaha....ce amuzant!*Jay*
-Chiar e!!!*all murind de ras*

Gata! Prea lung? prea scurt? Pareri plz!!!
Introduc personajele treptat cu ideile care mi vin.
Deja mi am facut cateva idei pt cateva personaje.
Sper sa va placa!
( merita sa continui? )
PS: la media e Bri ;)



NINJAGO - ReînceputulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum